Suhetekeskne müük

03.10.2019
09:00 - 14:30
Tartu, Tartu Loomemajanduskeskus (Seminariruum, Kalevi 13)

199 €+km

Guido Paomees

Guido Paomees on koolituste ja konsultatsioonidega aktiivselt tegev olnud üle 14 aasta. Ta on läbi viinud koolitusi Haabersti Maja Kinnisvarakoolis, koolitusfirmas Vain & Partnerid. Alates 2007. aastast loeb ta EBS-is Professionaalse müügi, Turunduse ja Müügijuhtimise kursust ning juhendab müügi- ja turunduspraktikaid Tallinnas ja Helsingis. Guido teeb peamiselt ajakasutuse-, enesearengu-, müügi-, teeninduse- ja meeskonnatöö koolitusi ning viib läbi pikemaajalisi ettevõttesiseseid arendusprojekte; seda nii eesti, vene kui inglise keeles. Koolitused lähtuvad praktilistest kogemustest ja on lihtsalt igapäevategevustes kasutatavad. 
NB! Registreerudes ka ajajuhtimise koolitusele, siis saate mõlemalt soodustust 10%. Koolitused leiate seotud koolituste alt lehekülje lõpus.

Sihtgrupp:  erineva valdkonna müügiinimestele - müügijuhid, müügikonsultandid, müügiesindajad, klienditeenindajad

Koolituse eesmärk: on saada teadmisi, kuidas tulemuslikult müüa, millise on eduka müügitegevuse meetodid ja argumendid ning kuidas aru saada, et sinu ees on just sinule sobiv potentsiaalne klient.
Pakutav koolituslahendus aitab osalejatel
- veel paremini mõista, kuidas olla müügitöös tulemuslikum.
- olla valmis müügiprotsessi kontrollima ja oma müügialaste põhitegevustega vajalikus mahus tegelema.

Käsitletavad teemad:
1. Mis on müük ja mis on müümine:
- minu rollid müügiinimesena
- mis määrab müügitöö edukuse?
· kuidas usaldus tekib
- millised on minu müügialased põhitegevused ja kas need tegevused on ka õigetes proportsioonides
- mida ma saan müügitegevuses kontrollida
- mis ei ole minu kontrolli all
- kuidas hindan oma pingutust
- kas mul on teadmisi piisavalt
- kuidas suhtun klientidesse, tootesse, firmasse
2. Müügiprotsess.
- Kontakt.
- Müügitoru.
- Hinda kliendi olukorda ja vajadusi.
- Mõned nõuanded küsimuste esitamiseks.
- Kuidas aktiivselt kuulata.
- Lase kliendil kogeda pakutava väärtust.
- Mida klient ostab?
- Näita kliendile, millist väärtust sa pakud.
- Toote omadus ja kasulikkus.
- Ole kindel, et tehing toimub.
- Kuidas vastuväidetega toime tulla?
- Ostusignaalide äratundmine.
- Hoolitse selle eest, et klient oleks rahul.
- Milline väärtus on kliendi rahulolul?
- pH tasakaal?
- Rahulolematuse hoiatavad märgid.
- Järjepidevus klientidega suhete hoidmisel

Koolituse tulemusena osaleja:
- Oskuse mõista, mis meist müügitööd tehes sõltub ja mis mitte;
- Teadmise, kuidas olla edukas kliendiläbirääkimistel;
- Positiivse tõuke oma seniste tööharjumuste muutmiseks;
- Kindla arusaama, milliste tegevuste tagajärg on suurepärane müügitulemus.

Koolituse läbimisel väljastatav dokument:  tõend

Õppemaht:
 6 akad tundi

Õppemeetod: Koolituspäeva jooksul tehakse nii iseseisvaid- kui ka grupitöid, arutletakse teemade üle ning kuulatakse loengut. Tegemist on seminariga ja aktiivset osalemist soosiva keskkonnaga. Kasutatav mapp on töövihik, mida on mugav kasutada ka peale programmi lõppemist oluliste teemade meelde tuletamiseks.
Koolituse lõpul kirjutavad osalejad endale kirja, mis saabub nende postkasti ca 6 kuu pärast. See aitab koolituse mõjusust suurendada ning tuletab meelde koolitusel mõeldud mõtteid ja vastuvõetud otsuseid.

Koolituse hind sisaldab: auditoorne loeng, õppematerjalid, kohvipaus

PS! Antud koolitust on võimalik tellida ka asutusesisese koolitusena. 
Koolituse korraldamisel võtame arvesse Teie ettevõtte spetsiifikat ja vajadusi. Korraldame koolitust eesti, vene ning inglise keeles. Huvi korral koostame Teile hinnapakkumuse.

Juunika Koolitus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.

NB! Registreerudes ka ajajuhtimise koolitusele, siis saate mõlemalt soodustust 10%. Koolitused leiate seotud koolituste alt lehekülje lõpus.