Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Esmatasandi ja keskastme juhid. Alustavad juhid, kes soovivad saada teadmisi oma töö paremaks korraldamiseks ning arendada endas tõhusaid praktilisi oskusi juhtimisolukordade lahendamiseks. Spetsialistid, kellel on oma töös vaja juhtida gruppe ja lahendada inimsuhetega seotud olukordi.
On lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduskonna ja Tallinna Ülikooli psühholoogia erialal cum laude. Ta on tegutsenud juhina nii juura- kui koolitusvaldkonnas ja tegelenud koolituste läbi viimisega viimased 10 aastat, omades täiskasvanute koolitaja 7. taseme kutset (professionaalse praktiku kõrgeim tase). Ta on rahvusvaheliselt tunnustatud coach ning tegutseb ka lepitajana.
Võimaldada juhtidel juurde saada praktilisi teadmisi, oskusi ja kogemusi õppekavas toodud valdkondades ning omavahel kogemusi vahetada ja seeläbi tõhusalt arendada enda juhtimisoskusi. Oluliseks eesmärgiks on arendada praktilisi inimeste juhtimise oskusi ning neid täiustada.
1. SUHTLEMINE PINGELISTES OLUKORDADES
Missugune juht on hea läbirääkija? Millised on juhi võimalikud konflikti lahendamise strateegiad ja mille alusel kõige sobivam valida? Missugused on võitluslike ja koostööle suunatud läbirääkimiste strateegiad ja taktikad? Missugused on läbirääkimiste peamised etapid? Kuidas saab juht seista tulemuslikult enda vajaduste eest viisil, mis säilitab ka head suhted?
2. KEERULISTE VESTLUSTE ETTEVALMISTAMINE
Millega tuleb juhil arvestada keeruliste vestluste ettevalmistamisel? Missugused on läbirääkimiste osalejate võimalikud huvid ning kuidas juht saab need enda kasuks tööle panna? Kuidas on juhil võimalik analüüsida enda ja vastaspoole vajadusi ja huvisid? Millega tasub juhil arvestada alternatiivide hindamisel ja piiride määramisel? Praktilised harjutused keeruliste vestluste ettevalmistamiseks.
3. LÄBIRÄÄKIMISTE LÄBIVIIMINE
Millega tasub juhil arvestada argumenteerimisel läbirääkimistel? Milliseid läbirääkimistehnikaid ning millal saab juht kasutada, et saavutada soovitud tulemused? Kuidas on juhil võimalik saavutada läbirääkimistel võit-võit (win-win) tulemust, millega kõik osalejad on rahul? Kuidas saab juht lahendada keerulisi olukordi läbirääkimisel? Praktilised harjutused läbirääkimiste läbiviimiseks.
Jäin rahule. Meeldis sisukas jutt, kogu koolituse vältel oli väga palju asjakohaseid näiteid ja kõikidele küsimustele sain ilma küsimata vastused koolitajalt jooksvalt. Selge ja arusaadav diktsioon meeldis väga. Häirivaid tegureid polnud.
Väga rahule jäin. Meeldis koolituse üliloogiline ülesehitus ja lihtsalt jälgitav sisu.
Väga professionaalne koolitaja ja koolitus. Väga sisutihe ja huvitav. Mõnusad harjutused ja olukordade läbitöötamised. Väga hästistruktureeritud ja kompaktne. Palju kasulikku infot, mida saab igapäevaselt kasutada ka väljaspool töökeskkonda. Väga meeldis koolitaja aja planeerimine ja ajas püsimine. Teema väga hea valdamine.
Koolitaja oli tasemel - kaasahaarav ja meeldiv. Korralduslik pool oli hästi ülesse ehitatud – oli piisavalt pause mõttetegevuse turgutamiseks ning teemaplokid olid väga informatiivsed ning samas praktilised. Teooriale järgnes praktiline pool iga teemaploki osas – nii sai koheselt ka oma oskused ja puudused mängu panna ja seeläbi õppida tehtud vigadest.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.