Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Koolitus on suunatud eelkõige juhtidele ja meeskonnaliikmetele, kes soovivad tõhusalt juhtida ja rakendada muutusi oma organisatsioonis. Koolitus keskendub meeskonna jõustamisele, ajupotentsiaali kasutamisele, ümberkorralduste fookuses hoidmisele ning tulemuslikkuse ja efektiivsuse tagamisele.
Ene on koolitaja ja coach, kel juhtimiskogemus nii avalikus kui erasektoris. Töökogemuste hulgas on ulatuslike muutuste juhtimine Tartu Ülikoolis ja erasektoris uue ärimudeli käivitamine, teenuse turule toomine, müügi ja tootmise juhtimine. Pea 20 aastat on tegelnud interaktiivsete koolitusega, mis on muutnud organisatsioone, kiirendanud protsesse ja osalejaid innustanud. Esinemisoskuste koolitus on olnud tema üks nõutumaid koolitusi, sest selle tulemused on kohe näha ja rakendatavad.
Ene koolitustes osalejad on välja toonud, et neis on:
Selle koolituse eesmärk on pakkuda osalejatele sügavat arusaama muutuste juhtimise protsessidest, inspireerida neid rakendama tõhusaid strateegiaid ja tööriistu muutuste suunamiseks ning arendada oskust toetada meeskonda läbi keeruliste olukordade, saavutades pikaajalise stabiilsuse ja edu.
Eeldus, et inimesed on ratsionaalsed ja tegelikkus
Esimesed (kaitse)reaktsioonid. Aktsepteerimine
Protsessi algus. Olulised sõnumid
Häälestamine koostööks. Häälestamine raskusteks
Eesmärgi tajumine ja muundumine muutuste käigus
Mõõda ja kohanda – pideva parendamise mõtteviis (LEAN)
Kaose etapis meeskonnaga töötamine. Ärevussignaalide tõlkimine
Motivatsioon midagi teisiti teha, rohkem teha. Uuemate motivatsiooniteooriate ülevaade ja peegeldus meie endi olukorda
Väärtusahela muutumine. Sisend-väljund-sisend lülid
Kommunikatsiooniharjutus. Info edastamine ahelas. Kokkulepped. Kohandamine. Kommunikatsiooniprobleemid. Karid
“Suure pildi” hoidmine
Protsessi visualiseerimine. Ajatelg jt võtted
Juhtide koostöö ja üksuste koostöö
Töövormid muutuste eri etappides
Peamised karakteristikud käitumistüüpide äratundmiseks
Kuidas eri tüüpidele muutusi kommunikeerida
Mis neid motiveerib
Esmased reaktsioonid, kriisid ja kriisikäitumine erinevate tüüpide puhul
Töövõtted ja tehnikad eri tüüpidega probleemilahendamiseks
Väikeste võitude tähistamine
3.veerandaja reegel
Näited edukatest muutuste projektidest
Väga rahule jäin. Meeldis koolituse üliloogiline ülesehitus ja lihtsalt jälgitav sisu.
Väga professionaalne koolitaja ja koolitus. Väga sisutihe ja huvitav. Mõnusad harjutused ja olukordade läbitöötamised. Väga hästistruktureeritud ja kompaktne. Palju kasulikku infot, mida saab igapäevaselt kasutada ka väljaspool töökeskkonda. Väga meeldis koolitaja aja planeerimine ja ajas püsimine. Teema väga hea valdamine.
Jäin rahule. Meeldis sisukas jutt, kogu koolituse vältel oli väga palju asjakohaseid näiteid ja kõikidele küsimustele sain ilma küsimata vastused koolitajalt jooksvalt. Selge ja arusaadav diktsioon meeldis väga. Häirivaid tegureid polnud.
Koolitaja oli tasemel - kaasahaarav ja meeldiv. Korralduslik pool oli hästi ülesse ehitatud – oli piisavalt pause mõttetegevuse turgutamiseks ning teemaplokid olid väga informatiivsed ning samas praktilised. Teooriale järgnes praktiline pool iga teemaploki osas – nii sai koheselt ka oma oskused ja puudused mängu panna ja seeläbi õppida tehtud vigadest.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.