Koolitustel käsitletavad teemad on küll enam-vähem samad, kuid neile pühendatav aeg ning prioriteetsus sõltuvad koolitusel osalejate ootustest ja vajadustest. Nimelt saavad osalejad nädal enne koolitust eelhäälestus-küsitluse, mille vastustest lähtuvalt koolitaja kohandab iga koolituse sisu.

Koolituse pikkus on samuti kokku lepitav, koolitaja ise soovitab kahepäevast koolitust.

Sisekoolitustel on kokkuleppel tellijaga võimalik kogu koolitus üles ehitada nii, et 2.päeva lõpuks on osalejate sisendi põhjal valminud edasisidestamise hea tava esialgne versioon.

Koolituse läbiviimisel kasutatakse järgmisi õpetamise meetodeid: tiimitööd, teksti analüüs, rollimängud, tiimipõhiste väljakutsete lahendamine ja agiilsete tööriistade katsetamine.

Koolituse viimases osas täidavad osalejad enesereflektsiooni küsimustik, mis aitab neil mõista, milliseid tagasisidestamise kompetentse nad veel arendama peaksid. Kui koolituse tellija seda vajalikuks peab, on võimalik lisaks korraldada online kohtumine eraldi osalejate või kogu tiimiga, et koolituse käigus väljatöötatud edasisidestamise heale tavale viimane lihv anda!

Lisavõimalused:
Peale koolitust on võimalik individuaalne coaching tagasisidestamise oskuste lihvimiseks. Tiimidele sobib edasisidestamise oskuste praktikas rakendamiseks m.h., hobucoachingu metoodika. Sellisel juhul toimuks osa koolitusest õues ning kaasatud on lisaks koolitajale vähemalt 1 hobune.

Eesmärk

Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmisi ja oskusi edasi- ja tagasisidestamise edukaks rakendamiseks nii suulises kui ka kirjalikus vormis. Lisaks õpib koolitusel osaleja tundma enda tagasisidestamise stiili ja saab individuaalseid soovitusi selle täiendamiseks.

Käsitletavad teemad

  • tagasisidega seotud müüdid ja nende purustamine;
  • igapäevase tagasisidestamise põhitõed;
  • tagasiside tõeline potentsiaal;
  • kriitika mõju inimese toimimisele;
  • edasi- ja tagasiside põhiolemus, erinevused ning mõju;
  • tagasiside vastuvõtmise ja andmisega seotud hirmud, ärevus ja isiksuste eripäradega arvestamine;
  • suulise tagasisidestamise praktikum;
  • kirjaliku tagasisidestamise kuldreeglid;
  • agiilsete tagasisidestamise tööriistade kiirkursus;
  • iseenda edasisidestamise oskuste analüüsimine ja teadlik arendamine.
  • Koolituse täpne sisu formuleerub kliendi ja koolitajaga koostöös.

Mida oskab koolituse läbinu?

  • tunneb nii edasi- kui ka tagasisidestamise põhiprintsiipe ja oskab neid enda tööelu situatsioonidesse üle kanda;
  • tunneb coachiva tagasisidestamise põhiprintsiipe ja oskab neid rakendada;
  • mõistab nii edasi- kui ka tagasisidestamise rolli ja vajadust kaasaegsetes organisatsioonides;
  • mõistab kirjalikus vormis esitatava tagasiside ohtusid ja oskab peamisi vigu vältida;
  • tunneb peamisi edasi- ja tagasisidestamise tööriistu ning oskab neid elulistes olukordades rakendada;
  • on teadlik enda edasi- ja tagasisidestamise kompetentsidest ja suudab neid analüüsida ning vajadusel arendada.
Sisekoolitus

Tagasiside