Eesmärk

Mõista ja leida lahendusi tööpingest tekkinud häirivate suhtlemisolukordade ennetamiseks ja sobilikuks lahenduseks, soodustamaks paremat läbisaamist, üksteise mõistmist, läbipõlemise ennetamist ja suurendada tööga rahulolu.

Käsitletavad teemad

  • Millest tulevad suhtlemises pinged? Vajaduse mõistmine, mis on rahuldamata - "emotsionaalse aju" mõju meie käitumisele ja reaktsioonidele
  • Käitumismuutuse võimalikkus - kuidas muuta automatiseerunud käitumisi emotsionaalsetes olukordades
  • Organisatsiooni väärtustega haakuva suhtlusmudeli loomine - milliste olukordade puhul, millised suhtlusviisid
Sisekoolitus

Tagasiside

Privaatsusteade

Pakkumaks parimat kasutajakogemust, kasutame JUUNIKA KOOLITUSE veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega. NB! Selle veebisaidi tavapäraseks tööks on vajalikud teatud küpsised, seega kehtivad alati vajalikud küpsised.
Halda sätteid