Töö- ja puhkeaja haldamine
Sihtgrupp
Personalijuhid, -spetsialistid, raamatupidajad, juhid jt huvilised
Eesmärk
Anda teadmised ja praktilised töövõtted töö- ja puhkeaja ning puhkuste haldamiseks
Käsitletavad teemad
- Tööaja haldamise lahendused - Excelist superprogrammideni
- Tööaeg ja selle piirangud
- Kalender ja „normtunnid“
- Ületunnitöö: võimalused, piirangud ja hüvitamine
- Öötöö - piirangud ja tasustamine
- Töötamine riigipühadel, tööaja lühendamine enne riigipühi
- Puhkeaeg: tööpäevasisene, vahetuste vaheline ja iganädalane
- Mis muutub iganädalase puhkeaja osas
- Mis muutub paindliku tööaja kokkuleppe osas
- Valveaeg, selle kohaldamine, muudatused IKT töötajate valveaja osas
- Puhkused, puhkuste ajakava kui tööjõu planeerimise töövahend
- Summeeritud tööaja arvestus. Kuidas ohjata üle- ja alatunde
- Tööajafondi korrigeerimine
- Töögraafikute koostamine: lihtsatest keerulisemate näideteni
- Mitmekuulise summeeritud tööaja haldamine
Mida oskab koolituse läbinu?
- Hallata töö- ja puhkeaja arvestust ning puhkuste korraldamist kasutades sobivaimaid lahendusi (sh IT lahendusi)
- Saavutada tööaja targema planeerimise ja korrektse arvestuse abil kokkuhoidu
- Nõustada juhte tööaja haldamise osas
- Ennetada ja lahendada teemakohaseid vaidlusi