Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Hegle kogemused ulatuvad üle terve IT projekti elutsükli. Kogenud nii traditsioonilise kosemudeli kui ka agiilse arendusmudeli projektidest. Lisaks on Heglel 18-aastane töökogemus teenusedisaini, tarkvara interaktsioonidisaini, kasutusmugavuse hindamise ning ligipääsetavuse valdkonnas, sh väga suuremahuliste infosüsteemide arendusel. Hegle on üles astunud mitmetel seminaridel ja konverentsidel nii Eestis kui väljaspool, samuti koolitanud kasutatavuse teemadel sadu inimesi nii era- kui avalikust sektorist.
Katri on Trinidad Wisemani interaktsiooni- ning teenusedisainer omades rohkem, kui 7-aastast töökogemus teenusedisaini, kasutajakogemuse ja kasutajaliideste disaini, projektijuhtimise ning kasutatavuse ja ligipääsetavuse valdkonnas. Tema kogemused ulatuvad kasutajavajaduste analüüsimisest prototüüpimise, kasutatavuse testimise ning hindamiseni. Teenusedisaini projektidest on tal enim varasemat kogemust sotsiaal- ja tervisevaldkonna projektidega.
Mari-Ell Mets on Trinidad Wisemani interaktsioonidisainer ja ligipääsetavuse spetsialist. Interaktsioonidisaineri töö hõlmab kõike seda, millest moodustub kasutaja jaoks võimalikult mugav ja efektiivne süsteem. Lisaks on Mari-Ell viinud läbi hulgaliselt ligipääsetavuse ja prototüüpimise teemalisi koolitusi, seminare ja konsulteerinud riiklikke ning ka erasektori projekte.
Helen juhib igapäevaselt analüütikutest ja disaineritest koosnevat meeskonda, koolitab välja uusi meeskonna liikmeid ning osaleb ka ise projektides konsultandina. Helenil on pikaajaline kogemus erinevate avaliku ja erasektori teenuste disainimisel. Ta on osalenud projektides nii analüütiku, kasutajakogemuse disaineri kui ka projektijuhina. Varasemalt on Helen juhtinud arendusmeeskondade tööd, kasutades nii agiilseid kui ka traditsioonilisi meetodeid.
Darja on disaini valdkonnas tegutsenud 14 aastat olles selle aja jooksul nii graafilise disaineri, kasutajakogemuse disaineri kui ka projektijuhi ja õppejõu rollis. Tema kogemustepagas on mitmekülgne sisaldades veebikeskkondadesse mõeldud reklaamide tegemist, veebilehtede disaini, kasutatavuse analüüsi, prototüüpimist, kasutajatestide läbiviimist ja täiesti uute digitaalsete toodete väljatöötamist. Seda nii turismivaldkonnas, keeruliste infosüsteemide kui startup valdkondades. Darja on õppinud Eesti Kunstiakadeemia Avatud Akadeemias graafilist disaini ning hiljem andnud seal loenguid
Дарья работает в сфере дизайна 14 лет, за это время она была графическим дизайнером, дизайнером пользовательского опыта, менеджером проектов и лектором. Ее опыт разнообразен, включая онлайн-рекламу, дизайн веб-сайтов, анализ удобства использования, прототипирование, пользовательское тестирование и разработку совершенно новых цифровых продуктов. Как в сфере туризма, так и в сложных информационных систем и стартапов. Дарья изучала графический дизайн в Открытой академии Эстонской академии художеств ( Eesti Kunstiakadeemia), а позже читала там лекции.
Ettevõttete ja organisatsioonide spetsialistid, projektijuhid, tootejuhid ning kesktaseme juhid, kelle ülesandeks on viia läbi teenuste digitaalseks ümberkorraldamine või tarkvaraarendusprojekte. Eelteadmisi koolitusel osalemiseks ei ole, eelnev töökogemus tarkvaraarendusega seoses tuleb kasuks.
Muudatused maailma majanduses on kaasa toonid vajaduse muuta paljudes organisatsioonides teenuste pakkumise ning teeninduse põhimõtteid. Suur osa nendest vajadustest on võimalik lahendada läbi teenuste digitaliseerimise. Käesolev koolitus on 10 kohtumisest koosnev praktiline sissejuhatav sari teenusedisaini, prototüüpimise, äridisaini ja tarkvara-arenduse protsesside läbi viimisest keskmise suurusega ettevõttes. Õppetöö toimub MS Teams keskkonnas.
1. Kliendiuuring ja konkurentide kaardistus
Miks ja kuidas viia läbi kliendiuuringut. Erinevad viisid informatsiooni kogumiseks ning analüüsimiseks. Lihtsa konkurentsianalüüsi teostamine. (5 ak t)
2. Teenusedisain
Mis on disainmõtlemine ja teenusedisain? Miks ja kuidas koostada teenusplaani? Ettevõttesiseste mõttetalgute ja töötubade korraldamine. (5 ak t)
3. Äridisain
Lihtsad ärimudeli disainimise viisid. Erinevad ärimudeli komponendid. (5 ak t)
4. Äriprotsesside analüüsimine ja kirjeldamine
Kuidas modelleerida ja kirjeldada ettevõtte äriprotsesse. (5 ak t)
5. Veebipõhise teenuse kirjeldamine (lähteülesande loomine)
Kuidas luua väiksema infosüsteemi visiooni ning koostada sellest tarkvara-arenduseks lähteülesanne. (5 ak t)
6. Prototüübi loomine ja valideerimise viisid
Mis on prototüüp? Hea kasutatavusega infosüsteemi põhimõtted. Kasutajaliidese komponendid. Prototüübi loomine töötoana. Prototüübi valideerimise viisid. (5 ak t)
7. Prototüübi loomine digitaalses keskkonnas
Ülevaade erinevatest digitaalse prototüübi loomise vahenditest. Digitaalse prototüübi loomine. Kuidas koguda prototüübile tagasisidet. (5 ak t)
8. Kasutatavuse ja ligipääsetavuse testimine
Mis on kasutatavuse testimine? Kasutatavuse testimise planeerimine, läbiviimine ja tulemuste analüüsimine. (5 ak t)
9. Kuidas veebilahendusi arendatakse
Milline on väiksema infosüsteemi arendamise protsess? Milline näeb välja projekt igapäevaelus? Kuidas hinnatakse projekti maksumust? (5 ak t)
10. Loodud süsteemi kasutusele võtmine
Mis võib tarkvaraprojektis valesti minna? Kuidas võetakse loodud süsteemi kasutusele? Kuidas viiakse ettevõttes muudatusi ellu? Viga või täiendav arendus? Kuidas pakkuda kasutajatele tuge? (5 ak t)
Vali kuu või periood
2022
2023
Koolitus vastas minu ootustele.
Tulin ootustega teema kohta rohkem teada saada ja seda ma ka sain.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.