Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Ettevõttete ja organisatsioonide spetsialistid, projektijuhid, tootejuhid ning kesktaseme juhid, kelle ülesandeks on viia läbi teenuste digitaalseks ümberkorraldamine või tarkvaraarendusprojekte. Eelteadmisi koolitusel osalemiseks ei ole, eelnev töökogemus tarkvaraarendusega seoses tuleb kasuks.
Muudatused maailma majanduses on kaasa toonid vajaduse muuta paljudes organisatsioonides teenuste pakkumise ning teeninduse põhimõtteid. Suur osa nendest vajadustest on võimalik lahendada läbi teenuste digitaliseerimise. Käesolev koolitus on 10 kohtumisest koosnev praktiline sissejuhatav sari teenusedisaini, prototüüpimise, äridisaini ja tarkvara-arenduse protsesside läbi viimisest keskmise suurusega ettevõttes. Õppetöö toimub MS Teams keskkonnas. VAATA KA TUTVUSTAVAT VIDEOT ALLPOOL!
1. Kliendiuuring ja konkurentide kaardistus
Miks ja kuidas viia läbi kliendiuuringut. Erinevad viisid informatsiooni kogumiseks ning analüüsimiseks. Lihtsa konkurentsianalüüsi teostamine. (5 ak t)
2. Teenusedisain
Mis on disainmõtlemine ja teenusedisain? Miks ja kuidas koostada teenusplaani? Ettevõttesiseste mõttetalgute ja töötubade korraldamine. (5 ak t)
3. Äridisain
Lihtsad ärimudeli disainimise viisid. Erinevad ärimudeli komponendid. (5 ak t)
4. Äriprotsesside analüüsimine ja kirjeldamine
Kuidas modelleerida ja kirjeldada ettevõtte äriprotsesse. (5 ak t)
5. Protsesside disain ja kirjeldamine
Lähteülesande kirjeldamine ja nõuded. (5 ak t)
6. Prototüübi loomine ja valideerimise viisid
Mis on prototüüp? Hea kasutatavusega infosüsteemi põhimõtted. Kasutajaliidese komponendid. Prototüübi loomine töötoana. Prototüübi valideerimise viisid. (5 ak t)
7. Prototüübi loomine digitaalses keskkonnas
Ülevaade erinevatest digitaalse prototüübi loomise vahenditest. Digitaalse prototüübi loomine. Kuidas koguda prototüübile tagasisidet. (5 ak t)
8. Kasutatavuse ja ligipääsetavuse testimine
Mis on kasutatavuse testimine? Kasutatavuse testimise planeerimine, läbiviimine ja tulemuste analüüsimine. (5 ak t)
9. Kuidas veebilahendusi arendatakse
Milline on väiksema infosüsteemi arendamise protsess? Milline näeb välja projekt igapäevaelus? Kuidas hinnatakse projekti maksumust? (5 ak t)
10. Loodud süsteemi kasutusele võtmine
Mis võib tarkvaraprojektis valesti minna? Kuidas võetakse loodud süsteemi kasutusele? Kuidas viiakse ettevõttes muudatusi ellu? Viga või täiendav arendus? Kuidas pakkuda kasutajatele tuge? (5 ak t)
Pärast koolitust väljastatakse elektrooniline tõend
60 akadeemilist tundi (50 ak t auditoorset tööd, 10 ak t iseseisvat tööd)
Koolitus ja elektroonilised õppematerjalid
Koolitus vastas minu ootustele.
Tulin ootustega teema kohta rohkem teada saada ja seda ma ka sain.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.