Koolitaja: Piret Bärg
Eestikeelsed Eesti keeles
E-koolitus
E-koolitus

Registreeri koolitusele

Palume sisestada vormil osaleja e-posti aadress, mida osaleja reaalselt kasutab.
Sinna saadame olulise koolituse info (aeg, asukoht, online link, praktika ja testi info, tõend jne).

Osalejate andmed

Lisa osaleja

Kontaktandmed

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

E-KOOLITUS 24/7: Neljamõõtmeline teenindus ehk terviklik klienditeenindus
Käibemaks
0

Koolitustingimustega saab tutvuda siin .

Sihtgrupp

Teeninduskoolitus on oluline kõigile ettevõtte töötajatele, kes on seotud klienditeenindusega, olenemata sellest, kas nende töö klientidega on otsene või kaudne.

Eesmärk

Videokoolitus aitab kogenud teenindajatel igapäeva tööaskelduste keskel meeles hoida kõige olulisemad sihid ja sammud teeninduses, et tagada klientidele jätkuvalt positiivne teeninduselamus. Videokoolitus on suurepärane juhendmaterjal ka uutele teenindajatele, et näidata nende rolli tähtsust teeninduses ja anda suunised kuidas esimesest päevast alates teenindada kliente parimal moel.

Käsitletavad teemad

    Minikoolitusse on koondatud kogu oluline info klientide suurepäraseks teenindamiseks.

  • Klienditeeninduse olulisus ja eesmärk
  • Klientide ootused teenindusele ja klientide rahulolu mõõdik
  • Tervikliku teeninduse olemus
  • Teenindaja suhtumise tähtsus klienditeeninduses
  • Tervikliku teeninduse neli mõõdet ehk neli sammu suurepärase teeninduselamuse loomiseks

Mida oskab koolituse läbinu?

  • Mõistab paremini teeninduskvaliteeti mõjutavaid tegureid
  • Tajub selgemalt oma rolli teeninduses
  • Oskab enam pöörata tähelepanu detailidele, mis on kliendi jaoks teeninduses olulised
  • Teab milliseid samme astuda, et tagada klientidele suurepärane teeninduskogemus

Koolituse kestus

Koolitus kestab 32 minutit

Hind sisaldab

Koolitus on tasuta

Tagasiside