Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Teeninduskoolitus on oluline kõigile ettevõtte töötajatele, kes on seotud klienditeenindusega, olenemata sellest, kas nende töö klientidega on otsene või kaudne.
Videokoolitus aitab kogenud teenindajatel igapäeva tööaskelduste keskel meeles hoida kõige olulisemad sihid ja sammud teeninduses, et tagada klientidele jätkuvalt positiivne teeninduselamus. Videokoolitus on suurepärane juhendmaterjal ka uutele teenindajatele, et näidata nende rolli tähtsust teeninduses ja anda suunised kuidas esimesest päevast alates teenindada kliente parimal moel.
Minikoolitusse on koondatud kogu oluline info klientide suurepäraseks teenindamiseks.
On koolitajana tegutsenud üle 20 aasta. Teemad, milles rõõmuga jagab ideid ja nõuandeid, on klienditeenindus läbi erinevate suhtluskanalite (silmast-silma kohtumisel, telefon, elektronkiri, chat, videosuhtlus), müük, ametialane suhtlemine, konflikti lahendamine, suhtlus kriisiolukorras, emotsioonide juhtimine, enese motiveerimine, pingete maandamine.
Teine suur tegevusvaldkond on teeninduskvaliteedi analüüs. Analüüsib nii saali-, telefoni- kui e-teenindust. Analüüsi põhjal koostab ettevõtetele meeskonna arengukavasid ja koolitusprogramme. Nii saab klientidele pakkuda just neid teadmisi, mis on nende teenindusmeeskonnale olulised. Tulemused on garanteeritud. Koolitajana eelistab siduda käsitletavad teemad praktikaga: meeskondlikud arutelud, suhtlustehnikate harjutused, rollimängud. Autor raamatule “Neljamõõtmeline teenindus”.
Koolitus kestab 32 minutit
Koolitus on tasuta
Koolitaja tunneb valdkonda väga hästi, mõtteainet sai.
Koolitus läks hästi, osalejaid said info kätte.
Oli ootus, et koolitus on väga raske ja mulle keeruline, aga tegelikult oli kõik vastupidi. Kindlasti rakendan nõuandeid oma postitustel.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.