Eestikeelsed Eesti keeles
Klassikoolitus
07.05.2025
kell 10:00 - 17:00
Tallinn, Karamelli 2
(7. korrus)

Registreeri koolitusele

Palume sisestada vormil osaleja e-posti aadress, mida osaleja reaalselt kasutab.
Sinna saadame olulise koolituse info (aeg, asukoht, online link, praktika ja testi info, tõend jne).

Osalejate andmed

Lisa osaleja

Kontaktandmed

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Efektiivne reklaamipsühholoogia
650
Käibemaks
143

Kokku
793.00
Koolitustingimustega saab tutvuda siin .

Sihtgrupp

- Turundus- ja kommunikatsioonijuhid - Reklaamiagentuuri spetsialistid - Ettevõtete juhtkonnad, kes soovivad paremini mõista turunduskommunikatsiooni psühholoogilisi aspekte - Brändi- ja tootejuhid - Sotsiaalmeedia ja sisuturunduse spetsialistid - Väikeettevõtjad, kes ise haldavad oma turunduskommunikatsiooni

Efektiivne reklaamikommunikatsioon ühendab turunduse, kommunikatsiooni ja psühholoogia põhimõtted, keskendudes sellele, kuidas ettevõtted saavad oma väärtussõnumit sihtgrupile edastada. Koolitus uurib, kuidas luua mõjuvaid ja sihtrühma vajadustele vastavaid reklaame, rakendades kaasaegseid strateegiaid ja tehnikaid.

Eesmärk

Koolituse eesmärk on anda osalejatele põhjalikud teadmised efektiivse reklaamikommunikatsiooni olulistest aspektidest ning arendada oskusi ressursisäästlike ja toimivate reklaamide loomiseks ja hindamiseks. Koolituse läbinud mõistavad, kuidas luua sihtrühmale suunatud reklaamsõnumeid, mis toetavad ettevõtte brändi ja väärtussõnumi edastamist. Koolituse õppekavas kirjeldatud peatükkides viiakse läbi ka praktilised harjutused.

Käsitletavad teemad

    1) Efektiivse reklaamikommunikatsiooni alused

  • Mis on efektiivne reklaamikommunikatsioon ja selle koht turundusteoorias
  • Reklaami põhielemendid: väärtussõnum, mõjusõnum, turunduskanalid
  • Väärtusloome kontseptsioon ja selle rakendamine
  • 2) Sihtauditooriumi mõistmine ja segmenteerimine

  • Kognitiivne psühholoogia: tähelepanu, taju ja mälu mehhanismid
  • Sihtauditooriumi segmenteerimine ja isikupärastamine
  • Tarbimismotivatsioon ja vastuvõtlikkus
  • 3) Reklaamide struktuur ja sõnumid

  • Reklaami struktuurielemendid ja nende mõjusus
  • Visuaalsete ja tekstiliste elementide mõju
  • Värvikontseptid ja nende emotsionaalne mõju
  • Keelekasutuse ja stiili tähtsus
  • 4) Kommunikatsioonistrateegiad ja nende rakendamine

  • Tõhusate kommunikatsioonistrateegiate väljatöötamine
  • Emotsionaalsed ja ratsionaalsed reklaamid
  • Mõjumehhanismid ja nende rakendamine
  • Reklaami sotsiaalsed tunnused ja nende mõjumehhanismid
  • 5) Bränding ja positsioneerimine

  • Brändikommunikatsioon ja selle psühholoogilised aspektid
  • Positsioneerimise strateegiad ja nende mõju
  • Brändi identiteedi ja tarbija seosed
  • 6) Reklaamietikett ja praktilised lahendused

  • Eetilised aspektid efektiivses reklaamikommunikatsioonis
  • Praktiliste reklaamikampaaniate loomine ja hindamine
  • Reklaamide efektiivsuse mõõtmine ja parendamine

Mida oskab koolituse läbinu?

  • Mõistab efektiivse reklaamikommunikatsiooni põhimõtteid ja oskab neid seostada praktilise turunduskommunikatsiooniga
  • Oskab analüüsida erinevate reklaamide tõhusust ja nende vastuvõttu sihtrühma poolt
  • Suudab määratleda sihtauditooriumi omadusi ja kohandada reklaamisõnumeid vastavalt
  • Oskab luua sihtrühmale mõjusaid väärtus- ja mõjusõnumeid
  • Tunneb visuaalsete elementide, värvide ja keeleliste vahendite mõju reklaamis
  • Suudab rakendada erinevaid kommunikatsioonistrateegiaid eetiliselt ja tõhusalt
  • Oskab hinnata reklaami kognitiivset mõju vastavalt sihtrühma profiilile

Koolituse kestus

Loeng 8 ak t

Hind sisaldab

koolitus, õppematerjalid, tunnistus

Koolitusmeetodid: loeng, arutelud, situatsioonide analüüsid, praktilised ülesanded koos lahenduskäigu aruteluga. Õppe alustamise tingimused: baasteadmised turunduse ja/või kommunikatsiooni valdkonnas, soovituslik on eelnev kogemus reklaamide loomisel või turundusstrateegia väljatöötamisel, arvuti kasutamise oskus praktiliste ülesannete lahendamiseks, motivatsioon rakendada õpitut praktilises töös

Tagasiside

Privaatsusteade

Pakkumaks parimat kasutajakogemust, kasutame JUUNIKA KOOLITUSE veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega. NB! Selle veebisaidi tavapäraseks tööks on vajalikud teatud küpsised, seega kehtivad alati vajalikud küpsised.
Halda sätteid