Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
- Turundus- ja kommunikatsioonijuhid - Reklaamiagentuuri spetsialistid - Ettevõtete juhtkonnad, kes soovivad paremini mõista turunduskommunikatsiooni psühholoogilisi aspekte - Brändi- ja tootejuhid - Sotsiaalmeedia ja sisuturunduse spetsialistid - Väikeettevõtjad, kes ise haldavad oma turunduskommunikatsiooni
Esko-Timo Tullus on pika ettevõtluskogemusega ärijuht. Turundusjuhi, tegevjuhi ja tootmisjuhi kogemusega nii Eestis kui Rootsis. Osalenud mitmetel täiendkoolitustel ärihalduses, LEAN kvaliteedijuhtimises ja rahvusvahelises turunduses. Kirglik koosloome ja meeskonna lisaväärtuste mentor. Alates 2020 aastast koolitus- ja turunduskeskkonna Modome Creative ja 2024 aastast Ärimentorid.eementorkeskkonna looja ja mentor.
Koolituse eesmärk on anda osalejatele põhjalikud teadmised efektiivse reklaamikommunikatsiooni olulistest aspektidest ning arendada oskusi ressursisäästlike ja toimivate reklaamide loomiseks ja hindamiseks. Koolituse läbinud mõistavad, kuidas luua sihtrühmale suunatud reklaamsõnumeid, mis toetavad ettevõtte brändi ja väärtussõnumi edastamist. Koolituse õppekavas kirjeldatud peatükkides viiakse läbi ka praktilised harjutused.
1) Efektiivse reklaamikommunikatsiooni alused
2) Sihtauditooriumi mõistmine ja segmenteerimine
3) Reklaamide struktuur ja sõnumid
4) Kommunikatsioonistrateegiad ja nende rakendamine
5) Bränding ja positsioneerimine
6) Reklaamietikett ja praktilised lahendused
Oli ootus, et koolitus on väga raske ja mulle keeruline, aga tegelikult oli kõik vastupidi. Kindlasti rakendan nõuandeid oma postitustel.
Koolitus läks hästi, osalejaid said info kätte.
Koolitaja tunneb valdkonda väga hästi, mõtteainet sai.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.