Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
On lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduskonna ja Tallinna Ülikooli psühholoogia erialal cum laude. Ta on tegutsenud juhina nii juura- kui koolitusvaldkonnas ja tegelenud koolituste läbi viimisega viimased 13 aastat, omades täiskasvanute koolitaja 7. taseme kutset (professionaalse praktiku kõrgeim tase). Ta on rahvusvaheliselt tunnustatud coach ning tegutseb ka lepitajana.
Esmatasandi ja keskastme juhid. Alustavad juhid, kes soovivad saada teadmisi oma töö paremaks korraldamiseks ning arendada endas tõhusaid praktilisi oskusi juhtimisolukordade lahendamiseks. Spetsialistid, kellel on oma töös vaja juhtida gruppe ja lahendada inimsuhetega seotud olukordi.
Võimaldada juhtidel juurde saada praktilisi teadmisi, oskusi ja kogemusi õppekavas toodud valdkondades. Vahetada omavahel kogemusi ja seeläbi tõhusalt arendada enda juhtimisoskusi.
1. JUHI ROLLID JA EESMÄRGID
Mille poolest erineb juhi töö spetsialisti tööst? Millel põhineb juhi autoriteet ja kuidas seda suurendada? Kuidas seada efektiivseid eesmärke ning missugustele kriteeriumitele need peavad vastama? Kuidas eesmärke efektiivselt töötajateni edasi viia?
2. TÕHUS SUHTLEMINE INIMESTE JUHTIMISEL
Missugused suhtlemisoskused aitavad juhina edu saavutada? Kuidas luua hästi toimivat meeskonnatööd ja positiivset õhkkonda? Missugused suhtlemistehnikad võivad usaldusele ja avatusele negatiivselt mõjuda? Kuidas kasutada efektiivselt aktiivse kuulamise tehnikaid erinevates juhtimissituatsioonides? Kuidas vestlusteks ette valmistada ja neid tõhusalt juhtida?
3. TAGASISIDE
Millist kasu annab tagasiside juhile endale, töötajale ja organisatsioonile? Millele tasub tähelepanu pöörata positiivset tagasisidet andes? Millega tuleb arvestada kriitilist tagasisidet andes? Kuidas tagasisidet efektiivselt vastu võtta? Kuidas tagasisidet küsida? Kuidas tagasisidevestluseks praktikas tõhusalt ette valmistada? Kuidas vestlust tõhusalt juhtida? Praktilised harjutused tagasisidevestluste efektiivseks ettevalmistamiseks ning läbiviimiseks.
4. ENESEJUHTIMINE
Kuidas tegevusi efektiivselt planeerida? Kuidas sobivate tehnikate abil välja selgitada õiged prioriteedid, mis aitavad saavutada maksimaalse võimaliku tulemuslikkuse? Kuidas edukalt toime tulla ajaraiskajatega?
5. SISSEJUHATUS COACHINGUSSE
Mis on coaching ja missugused on selle kasutamise võimalused erinevates juhtimissituatsioonides? Mis on juhi roll coachiva juhtimisstiili puhul?
Jäin rahule. Meeldis sisukas jutt, kogu koolituse vältel oli väga palju asjakohaseid näiteid ja kõikidele küsimustele sain ilma küsimata vastused koolitajalt jooksvalt. Selge ja arusaadav diktsioon meeldis väga. Häirivaid tegureid polnud.
Väga rahule jäin. Meeldis koolituse üliloogiline ülesehitus ja lihtsalt jälgitav sisu.
Väga professionaalne koolitaja ja koolitus. Väga sisutihe ja huvitav. Mõnusad harjutused ja olukordade läbitöötamised. Väga hästistruktureeritud ja kompaktne. Palju kasulikku infot, mida saab igapäevaselt kasutada ka väljaspool töökeskkonda. Väga meeldis koolitaja aja planeerimine ja ajas püsimine. Teema väga hea valdamine.
Koolitaja oli tasemel - kaasahaarav ja meeldiv. Korralduslik pool oli hästi ülesse ehitatud – oli piisavalt pause mõttetegevuse turgutamiseks ning teemaplokid olid väga informatiivsed ning samas praktilised. Teooriale järgnes praktiline pool iga teemaploki osas – nii sai koheselt ka oma oskused ja puudused mängu panna ja seeläbi õppida tehtud vigadest.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.