Tulemuslik arenguvestlus
Sihtgrupp
Koolitus on suunatud juhtidele ja teistele kõrgema taseme töötajatele, kes vastutavad meeskonna või osakonna arengu eest.
Eesmärk
Koolituse eesmärkideks on teadvustada enese võimalusi ja rolli arenguvestluste õnnestumises, analüüsida eri vaatenurkadest lähtudes meeskonnaliikmeid ja nende valmisolekut muutusteks, saada praktilisi oskuseid arenguvestluse tulemuslikuks läbiviimiseks
Käsitletavad teemad
- Sissejuhatus.
- Milles saab juht aidata töötajal areneda?
- Kuidas analüüsida meeskonnaliikmete olemust?
- Olukordade juhtimine
- Olulised oskused arenguvestlusteks
- Kokkuvõtteks – mis hakkab minu tegevustes edaspidi muutuma. Miks?
Arenguvestluste olemus, vajadus ja eesmärk
Tulemused, mida inimene oma tööga saavutab.
See, kuidas inimene maailma enda ümber näeb.
See, millised suhted inimene teistega loob.
Millise inimtüübiga on tegemist.
Mida saab ise mõjutada ja mida mitte - lahenduste või vabandustekesksus.
Töötaja erinevad valmisolekutasandid ja mis seda mõjutavad – motivatsioon ja kogemus.
Juhi erinevad juhtimisvõimalused – delegeeriv vs käskiv
Igale töötajale personaalselt sobiva juhtimisstiili valimine ja kohandamine juhi poolt.
Mis on usaldus, kuidas see tekib ning kuidas mõjutab liikmete tulemuslikkust?
Ideede müümine.
Kuulamine ja küsimine.
Tagasi- ja edasiside.