Onboarding ja offboarding töötajakogemuse disainis
Sihtgrupp
Personalijuhid, -töötajad ja osakondade juhid
Koolitajad
Eesmärk
Anda ülevaade onboarding ja offboarding protsessi olemusest, olulisusest ja selle mõjust töötaja kogemusele laiemalt. Samuti anda oskus mõlemat protsessi teadlikumalt oma organisatsioonis disainida.
Käsitletavad teemad
- Onboarding protsessi olulisus ja olemus (2 ak tundi)
- Onboarding protsessi disainimine (2 ak tundi)
- Offboarding protsessi olulisus ja olemus (2 ak tundi)
- Offboarding protsessi disainimine (2 ak tundi)
Mis on onboarding? Miks on onboarding oluline? Kuidas onboarding töötaja kogemust mõjutab?
5C raamistik onboardingu protsessi ülesehitamiseks. Millised tegevused ja miks peavad onboarding protsessi jooksul kaetud olema? Praktiline onboarding protsessi loomise töötuba.
Mis on offboarding? Miks on offboarding oluline? Kuidas offboarding töötaja kogemust mõjutab?
Erinevad offboarding stsenaariumid ning kuidas see protsessi mõjutab. Millised tegevused ja miks peavad offboarding protsessi jooksul kaetud olema? Praktiline offboarding protsessi loomise töötuba.
Mida oskab koolituse läbinu?
- Teab onboarding ja offboarding protsesside olemust ja olulisust
- Mõistab onboardingu ja offboardingu protsesside mõju töötajate kogemuse disainimisele
- Disainib enda organisatsioonile sobiva onboarding ja offboarding protsessi