Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
NPS ehk soovitusindeks (ingl k: net promoter score) on ülemaailmselt tunnustatud ja laialdaselt kasutatav klienditagasiside küsimise metoodika. NPS puhul kasutatakse 11-astmelist mõõtkava (0-10), kus 0-6 hinde andnud annavad negatiivse tulemi, 7 ja 8 hinde andnud tagasisidet ei võeta arvesse ja ainult 9 ja 10 hinde andud hinnangud annavad positiivse tulemi. Negatiivsete ja positiivsete vastuste pealt arvutatakse kokku lõpptulemus, mis jääb vahemikku – 100 kuni + 100. Lähemalt saab lugeda nt: https://et.wikipedia.org/wiki/Soovitusindeks.
Juunika Koolitus küsib klienditagasisidet automaatselt kõigi avalike kalendrikoolituste osalejate käest e-kirja teel. Klienditagasiside hoitakse konfidentsiaalsena ja see ei ole anonüümne. Kõigi klientide tagasiside põhjal arvutatakse NPS koondtulemus ja seda kuvab Juunika Koolitus avalikus veebis. Koondtulemust uuendatakse iga päev.
Juunika Koolituse eesmärgiks on pikaajalise professionaalse partnerina toetada ja innustada spetsialistide, juhtide ning organisatsioonide pidevat arengut. Meil on soov ja suutlikkus pidada kliendiga koolituse kavandamisel sisulist dialoogi, mis viib mõlema vajaduste väljaselgitamisele ning rahulolule. Koolitaja valikul on kasulik hinnata koolitajat kui organisatsiooni võimalikku arenduspartnerit.
Hea arenduspartnerina oleme eneses ja oma pakutavas kindlad ning samas mõistvad kliendi eripära ja põhjendatud soovide suhtes.