Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Müügikoolitus on suunatud kogenud ja ambitsioonikatele müügispetsialistidele, kes soovivad oma oskusi täiustada ning saavutada paremaid tulemusi keerulises ärikliimas. Sihtrühma moodustavad ettevõtte müügimeeskonna liikmed, kes tegutsevad mitmekesistes tööstusharudes ning soovivad kohaneda kiiresti muutuva turuolukorraga.
Guido Paomees on koolituste ja konsultatsioonidega aktiivselt tegev olnud üle 17 aasta. Ta on läbi viinud koolitusi Haabersti Maja Kinnisvarakoolis, koolitusfirmas Vain & Partnerid, Äripöäeva Akadeemias jm. Alates 2007. aastast loeb ta EBS-is Professionaalse müügi, Turunduse ja Müügijuhtimise kursuseid ning juhendab müügi- ja turunduspraktikaid Tallinnas ja Helsingis.
Guido teeb peamiselt müügi-, ajakasutuse-, enesearengu-, teeninduse- ja meeskonnatöö koolitusi ning viib läbi pikemaajalisi ettevõttesiseseid arendusprojekte; seda nii eesti, vene kui inglise keeles. Koolitused lähtuvad tema praktilistest kogemustest ja on igapäevategevustes lihtsalt kasutatavad. Koolitusmaterjalidena on kasutusel töövihik, kus ca 25-30% iseseisvadi töid, mis aitavad osalejatel soovitud materjale paremini omandada. Power-Pointi koolitaja ei kasuta, sest tegemist on seminaripõhise koolitusega.
Guido on lõpetanud Tartu Ülikooli arhitektuuriajaloo erialal, töötanud ajaloolasena ja Hiiu Maakonnaavalitsuse välissuhete- ja kultuurinõunikuna. Tema ärialane tegevus algas 1995.aastal Wm.Wrigley Co Eesti esinduse juhina. Selle perioodi tulemuseks oli Eesti meeskonna loomine ja 6 aastaga turuosa suurendamine üle 50%. Aastatel 2000-2003 juhtis Guido regiooni direktorina Kesk-Aasis Uzbekistani, Turkmeenia, Kirgiisia ja Tadźikistani piirkonda. Euroopast oluliselt erinev keskkond andis hea kogemuse arenemiseks.
Guido sisekoolituste klientide hulka kuuluvad Tartu Kohtumaja, Elisa Eesti, Fortum, Ericsson, Saarioinen Eesti, Cramo, Via3L, Weinerberger Baltics, Oriflame, Ingman, Lumene (Baltikum, Kaukaasia, Ida-Euroopa ja Kesk-Aasia), SSP Eesti, Pagaripoisid, Domus Kinnisvara, Renalko Kaubandus, SCA Baltics, Coca Cola HBC, Club Catering, Swedbank, Tridens, Tööriistamarket, LHV Pank, Plantex, Fazer Pagarid, Rakvere Haigla, Balteco Mööbel, Colliers, Eesti Gaas, Stroyrent (Sofia, Bulgaaria), Kalev Chocolate Factory, ITK, Estover, Mandatum Life, Tallink, Viking Motors, Espak, Wrigley, Mecro, Fra Mare Spa, DSSmith, Balsnäck, jt ettevõtted.
Pakutav koolitus aitab osalejatel: leida endas särtsu ja motivatsiooni müügi alal tõhusalt tegutsemiseks; veel paremini mõista, kuidas saavutada müügitöös oodatud tulemusi ja jõuda seatud eesmärkideni; olla valmis müügiprotsessi kontrollima ja oma igapäevaste põhitegevustega vajalikus mahus tegelema.
Mida ma saan oma müügitegevustes kontrollida ja mida mitte: kuidas hindan oma pingutust; kas mul on teadmisi piisavalt; kuidas suhtun klientidesse, tootesse, firmasse; kas olen motiveeritud; milline inimtüüp olen; vabandused või lahendused.
Kontakt. Miks kliendid ostavad.
Hinda kliendi olukorda.
Kliendi vajaduste mõistmine. Lase kliendil kogeda pakutava väärtust.
Toote omadus ja kasulikkus.
Ole kindel, et tehing toimub.
Vastuväited on tagasiside. Hoolitse selle eest, et klient oleks rahul.
Milline väärtus on kliendi rahulolul. pH tasakaal.
Juhi, motiveeri ja arenda ennast. Millised on minu igapäevased põhitegevused ja kas need on ka õiges proportsioonis.
Koolitaja tunneb valdkonda väga hästi, mõtteainet sai.
Oli ootus, et koolitus on väga raske ja mulle keeruline, aga tegelikult oli kõik vastupidi. Kindlasti rakendan nõuandeid oma postitustel.
Koolitus läks hästi, osalejaid said info kätte.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.