Order a suitable training for You Read more
NPS ehk soovitusindeks (ingl k: net promoter score) on ülemaailmselt tunnustatud ja laialdaselt kasutatav klienditagasiside küsimise metoodika. NPS puhul kasutatakse 11-astmelist mõõtkava (0-10), kus 0-6 hinde andnud annavad negatiivse tulemi, 7 ja 8 hinde andnud tagasisidet ei võeta arvesse ja ainult 9 ja 10 hinde andud hinnangud annavad positiivse tulemi. Negatiivsete ja positiivsete vastuste pealt arvutatakse kokku lõpptulemus, mis jääb vahemikku – 100 kuni + 100. Lähemalt saab lugeda nt: https://et.wikipedia.org/wiki/Soovitusindeks.
Juunika Koolitus küsib klienditagasisidet automaatselt kõigi avalike kalendrikoolituste osalejate käest e-kirja teel. Klienditagasiside hoitakse konfidentsiaalsena ja see ei ole anonüümne. Kõigi klientide tagasiside põhjal arvutatakse NPS koondtulemus ja seda kuvab Juunika Koolitus avalikus veebis. Koondtulemust uuendatakse iga päev.
The aim of Juunika Koolitus is to support as a long - term professional partner and encourage the continuous development of professionals, managers and organizations. We have a desire and the ability to have a substantive dialogue with the client when planning training, leading to both needs identification and satisfaction. When choosing a trainer, it is useful to evaluate the trainer as a potential development partner of the organization.
As a good development partner, we are confident in ourselves and what we offer, and at the same time understand the customer specificities and legitimate wishes.