Sihtgrupp

Kaupmehed jae- ja hulgikaubanduses, tootjad, vahendajad, maaletoojad

Eesmärk

Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised, millised on tarbijate õigused, kui ostetud kaup ei vasta nõuetele ja oskused tarbijakaebuste võimalikult edukaks lahendamiseks

Käsitletavad teemad

    Kohalduvad õigusaktid ja mõisted

  • lepingule vastav/mittevastav asi
  • nõuetele vastav märgistus ja juhised
  • pretensiooni esitamise õigus vs garantii
  • ebaausad ja eksitavad kauplemisvõtted
  • Tarbija õigused ja kohustused

  • tarbija hoolsuskohustus
  • mida saab tarbija nõuda kui toode on puudusega?
  • millises vormis peab pretensioon olema esitatud?
  • Kaupleja õigused ja kohustused pretensioonide lahendamisel?

  • pretensiooni vastuvõtmine
  • toote mittevastavuse tuvastamine, ekspertiis
  • võimalikud lahendused
  • tähtajad
  • Vaidluste lahendamine tarbijavaidluste komisjonis või kohtus

    Võimalused/nõuanded pretensioonide vältimiseks ja efektiivseks lahendamiseks

Koolituse kestus

3 ak t
Sisekoolitus

Koolituse kestus

3 ak t

Tagasiside

Privaatsusteade

Pakkumaks parimat kasutajakogemust, kasutame JUUNIKA KOOLITUSE veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega. NB! Selle veebisaidi tavapäraseks tööks on vajalikud teatud küpsised, seega kehtivad alati vajalikud küpsised.
Halda sätteid