Eesmärk

Arendada ettevõtte meeskonnaliikmete oskusi. Oluline on, et töötajad oskaksid rakendada neid teadmisi enda igapäevases töös ja tegevustes ettevõtte eesmärkide saavutamiseks. - Tehnikate valdamine konfliktsete olukordade juhtimiseks. - Isikliku “mina” kaitsmine, töövõime taastamine ja läbipõlemise vältimine. - Kontaktijuhtimise võtted ja fraasid konfliktisituatsioonis. - Enesekehtestamise ja mõjutamistaktikate tundmine, “ei” ütlemine. - Erinevate käitumistüüpide äratundmine ja enda suhtluse kohandamine.

Käsitletavad teemad

  • Meie loomulik vs professionaalne käitumine
  • Kuidas aidata iseennast: 10-kond taktikat iseenda „päästikutega“ toimetulekuks
  • Konflikti kiirabi. Tehnikad: Mängime läbi ühe situatsiooni, kus klient kogeb konflikti-emotsioone (piinlikkus, viha, kärsitus, ahastus). 10-kond tehnikat, millega on võimalik emotsioone vaigistada ja klient ümber suunata lahenduse e ratsionaalsesse faasi. Valime välja endale sobivad. Asetame need skeemile.
  • Pingutuse näitamine, lahendamine, järelkontroll
  • Kontakti juhtimine
  • Erinevad käitumistüübid
Sisekoolitus

Tagasiside

Privaatsusteade

Pakkumaks parimat kasutajakogemust, kasutame JUUNIKA KOOLITUSE veebilehel küpsiseid. Valides "Nõustun", annad nõusoleku kõikide küpsiste kasutamiseks. Tutvu küpsiste kasutamise põhimõtetega. NB! Selle veebisaidi tavapäraseks tööks on vajalikud teatud küpsised, seega kehtivad alati vajalikud küpsised.
Halda sätteid