Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Isikud, kes juba töötavad või on varasemalt töötanud hooldustöötajana või puutuvad kokku omastehooldusega ja soovivad täiendada enda teadmisi hooldustöö vallas.
Omab kogemust puhastusvaldkonnas juba alates 2005. aastast. Koolitajana on tegutsenud alates 2009. aastast. Haridus - Tartu Ülikool haridusteaduse bakalaureus kutseõpetaja eriala. Lisaks omab: Täiskasvanute koolitaja, tase 6; Puhastusteenindaja I,II kutsetase; Kahjuritõrjuja, tase 4; Standardi EVS 914:2012 "Koristustööde kvaliteedi kokkuleppimine ja hindamine" (INSTA 800), tase 3 ja tase 4
On lõpetanud Tallinna Meditsiinikooli ja Tartu Ülikooli. On hooldustöötaja kutseõpetaja Pärnumaa Kutsehariduskesuses, samuti aastaid olnud koolitajaks Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolis
On täiskasvanute koolitajana tegutsenud juba üle kümne aasta, sh Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis. Peamisteks koolitusvaldkondadeks on suhtlemis- ja kriisipsühholoogia, kliiniline psühholoogia, meeskonnatöö ja enesearendus. Alustas oma karjääri koolipsühholoogina, hiljem on läbi viinud koolitusi ja nõustamisi lasteaedades ja põhikoolides. On nõustanud lapsi ja peresid ohvriabi kaudu, läbi viinud lähisuhte vägivalla all kannatavatele peredele teraapiagruppe. Magistritöö teemaks oli individuaalne nõustamine söömishäirete osas. Õppetöö raames on õpetanud laste ettevalmistust protseduurideks, omades ise haiglapraktika kogemust. On olemas kokkupuude ka erivajadustega lastega. On koostanud õpik-käsiraamatu hooldustöötajatele. Omab andragoogi kutse 6. taset.
On lõpetanud Tartu Meditsiinikooli ning Tartu Ülikooli, omades terviseteaduse magistri kraadi (õendusteadus).
Tatjana töötab SA TÜ Kliinikumi südamekliiniku erakorralise kardioloogia osakonnas intensiivraviõena ning õppejõuna Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis, lisaks esmaabikoolitajana erinevates koolitusasutustes.
2012 aastal omistati Tatjanale ka aasta õe tiitel (erakorralise kardioloogia osakond, õde).
Majutus-toitlustusvaldkonna kutseõpetaja Pärnumaa Kutsehariduskeskuses
On lõpetanud Tallinna Pedagoogikaülikooli sotsiaaltöö eriala, magister. Omab pikaaegset töökogemust sotsiaaltöö valdkonnas, alates 2011. a töötab Põlva Valla Hooldekodu juhatajana. Täiskasvanute koolitamise kogemus alates aastast 2010.
Täiskasvanute koolitaja, andragoog (7 tase), karjäärinõustaja (7 tase). On töötanud välja metoodilisi materjale ja olnud koostööpartneriks õppeasutustele, ettevõtetele ning ühingutele, hoolekandeasutustele. MTÜ Tugiteenuse üks asutajaliikmetest ja juhatuse liige. On valitud aasta koolitajaks 2020.
MSc (õendusteadus), BA (sotsiaaltöö). Praktiseerinud õena haiglas, koduõenduses ja töötanud õendusjuhina. Sotsiaaltöö kogemus on peamiselt vaimse tervise valdkonnast, töötades MTÜ Lõuna–Eesti Erihooldusteenuste Keskuses juhatajana. Õppejõuna töötanud Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis ja Tartu Ülikoolis õenduse õppekaval. Koolitajana on kogemused õdede ja hooldutöötajate täiendõppest. Südamelähedased ja huvipakkuvad teemad on vananemine, geriaatria, vaimne tervis, juhendamine ja suhtlemisoskused.
Töötab aastast 1998 Tallinna Kiirabis, 2009 aastas alates on vahetuse välijuht. Aastast 2010 õpetab Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolis hooldustöötajaid, tegevusjuhendajaid ja koduhooldustöötajaid. Puutub kokku erinevate invahenditega aastast 2013 ja erinevate igapäevaste abivahenditega juba aastast 2003.
On töökeskkonnaspetsialist-hügieenik, epidemioloog, tööohutuse spetsialist, konsultant. Ta on töötanud erinevates toidutööstuse ettevõtetes. Toiduhügieeni koolitajana on tal kogemusi üle 10 aasta.
Litsenseeritud esmaabiõpetaja aastast 2008. On kiirabis töötanud aastast 2008, hetkel töötab PERHi Reanimobiiliosakonnas.
Ette valmistada hooldajaid, kes toetaksid ja abistaksid abivajajat elu korraldamisel ja võimalikult kõrge elukvaliteedi saavutamiseks vastava plaani (sh rehabilitatsiooniplaan, hooldusplaan) alusel. Koolitus on sobilik ka hooldustöötaja (tase 3) kutseeksamiks ettevalmistava koolitusena.
Kutse-eetika põhiprintsiibid. Väärtuste konflikt, konfidentsiaalsus nõuete järgimine. Kutse taotlemise protsess, nõuded ja dokumentatsioon.
Olulisemad suhtlemisoskused ja sobiva suhtlemisviisi kasutamine. Verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine. Aktiivse kuulamise võtted. Positiivne enesekehtestamine. Konfliktide ennetamine ja juhtimine. Meeskonnatöös osalemine, koostööoskused.
Inimese elamise toimingud ja neid mõjutavad tegurid. Klientide põhilised terviseprobleemid. Hooldustoimingud avahoolduses, hooldus- ja tervishoiuasutustes. Tervishoiu- ja sotsiaalhoolekande teenused, nende mõiste, sisu ja osutamise tingimused läbi eluetappide.
Arengupsühholoogia alused. Elukaare teooria. Vanusega seotud füüsilise, psüühilise ja sotsiaalse arengu etappide ja käitumuslike muutuste arvestamine hoolekandetöös.
Sissejuhatus anatoomiasse. Erialane terminoloogia. Põhimõisted. Tugi- ja liikumiselundid. Süda. Vereringe. Hingamiselundid. Hingamisteed. Seedeelundid. Seedekanal. Kuse- ja suguelundid. Närvisüsteem. Sisesekretsiooninäärmed. Meeleelundid. Katteelund.
A-ja antiseptika. Käte hügieen. Kliendi voodi korrastus. Kliendi pesemine (sh naise ja mehe intiimpesu), abistamine pesemisel. Naha seisundi hindamine. Küünte ja juuste hooldus.
Ergonoomika üldised alused. Kliendi nihutamise võtted: nihutamine ilma abivahendita, nihutamine ristlinaga ja raamiga, pöördvõte, kangivõte. Kliendi ülesnihutamise võtted: ilma abivahendita ja abivahendiga (rätik, ristlina, rull, raam). Kliendi pööramine selili asendist külili ja tagasi selili, asendi korrektsioon ja toestus. Kliendi abistamine voodi servale istuma, püsti ja kõndima. Kliendi abistamine külg-ees ja selg-ees võttega ratastoolile.
Tervisenäitajate (nt kehatemperatuur, pulss ja hingamine, arteriaalne vererõhk ja veresuhkur) mõõtmine ja terviseseisundi jälgimine; naha seisundi jälgimine ja hooldus, õe abistamine õendustoimingute sooritamisel. Hooldus erinevate haiguste korral: sise-, kirurgiliste-, neuroloogiliste-, nakkus-, naha-ja suguhaiguste-, nina – kõrva – kurgu – silma-, psüühika- ja käitumishäirete korral.
Mõisted. Ravimite kasutusjuhised, toimed, annustamine, manustamine, säilitamine. Ravimvormid. Ravimite hankimine. Kliendi juhendamine ja abistamine ravimi manustamisel. Koduapteek.
Kodumajanduse olemus ja üldised põhimõtted. Koristustööde tähtsus ja planeerimine. Koristustekstiilid- mikrokiud tekstiilide kasutamine ja hooldus. Kaasaegse kodukoristuseks vajalikud tarvikud ja puhastusained. Eluruumide olmehügieen-hoolduskoristus, suurpuhastus. Olmeparasiidid ja nende hävitamine. Ohutusnõuete järgimine korrastustöödel.
Tervisliku toitumise alused. Toitumisprobleemid. Toitumine erinevates kultuurides.
Suremine ja surm. Mõisted, liigid, põhjused. Surm erinevatel eluetappidel. Surm peres, pereliikmete reaktsioonid. Kriisi etapid, hingehoid, surmaks valmistumine. Väärikas lahkumine. Surnu korrastamine.
Nõuded tööalasele eneseanalüüsile. Eneseanalüüsi struktuur ja sisu. Praktilised nõuanded hooldustöötaja kutseeksami eneseanalüüsi koostamiseks. Eneseanalüüsi läbiviimine iseseisva tööna.
Põhiteadmised ja praktilised oskused kannatanu elu päästmiseks õnnetusjuhtumi korral ning esmaabi osutamiseks.
NB! Osaleja soovi korral võib jätta esmaabi mooduli ka tegemata. Sel juhul on koolituse hind 85 eur soodsam
Põhiteadmised toiduhügieeni ja isikliku hügieeni nõuete ning tagamise osas
NB! Osaleja soovi korral võib jätta toiduhügieeni mooduli ka tegemata. Sel juhul on koolituse hind 28 eur soodsam
Väga õpetlik koolituspäev oli. Praktikaga kursis lektorid, aitäh neile!
Koolitus kulges asjalikult ja koolitaja oli informatiive, sisukas, produktiivne. Alati hea, kui keegi väljastpoolt ettevõtet tuleb koolitama, neid kuulatakse tihti paremini.
Jäin rahule. Lektor seletas raskeid mõisteid lihtsalt. Kerge oli jälgida.
Koolitus läks väga hästi ja said väga palju kasulikke nippe, mida rakendada.
Tõstukijuhi koolitus - meie töötajad jäid koolitusega väga rahule. Meeldis, et koolitaja tõi palju näiteid elust enesest ja oskas teha koolituse huvitavaks ja kaasavaks.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.