Lecturer: Guido Paomees
Estonian Hа эстонском
Обучение в классе
16.05.2024
kell 10:00 - 15:30
Tallinn, Karamelli 2
(7. korrus)

Зарегистрируйся на обучение

Palume sisestada vormil osaleja e-posti aadress, mida osaleja reaalselt kasutab.
Sinna saadame olulise koolituse info (aeg, asukoht, online link, praktika ja testi info, tõend jne).

Participants details

Avatud koolituse puhul saadetakse osalejatele eelnevalt küsimustik huvi pakkuvate teemade teadasaamiseks

Add participant

Contact info

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Suhetekeskne müük
299
Value-Added Tax
65.78

Total
364.78
Правила и условия можно найти здесь .

Целевая группа

Müügikoolitus on suunatud kogenud ja ambitsioonikatele müügispetsialistidele, kes soovivad oma oskusi täiustada ning saavutada paremaid tulemusi keerulises ärikliimas. Sihtrühma moodustavad ettevõtte müügimeeskonna liikmed, kes tegutsevad mitmekesistes tööstusharudes ning soovivad kohaneda kiiresti muutuva turuolukorraga.

Цель

Pakutav koolitus aitab osalejatel: leida endas särtsu ja motivatsiooni müügi alal tõhusalt tegutsemiseks; veel paremini mõista, kuidas saavutada müügitöös oodatud tulemusi ja jõuda seatud eesmärkideni; olla valmis müügiprotsessi kontrollima ja oma igapäevaste põhitegevustega vajalikus mahus tegelema.

Охватываемые цели

  • Mis on müük ja mis on müümine: minu rollid müügiinimesena, mis meeldib, mis ei meeldi; mis määrab müügitöö edukuse; kuidas tekib usaldus.
  • Mida ma saan oma müügitegevustes kontrollida ja mida mitte: kuidas hindan oma pingutust; kas mul on teadmisi piisavalt; kuidas suhtun klientidesse, tootesse, firmasse; kas olen motiveeritud; milline inimtüüp olen; vabandused või lahendused.

  • Müügiprotsess.
  • Kontakt. Miks kliendid ostavad.

    Hinda kliendi olukorda.

    Kliendi vajaduste mõistmine. Lase kliendil kogeda pakutava väärtust.

    Toote omadus ja kasulikkus.

    Ole kindel, et tehing toimub.

    Vastuväited on tagasiside. Hoolitse selle eest, et klient oleks rahul.

    Milline väärtus on kliendi rahulolul. pH tasakaal.

    Juhi, motiveeri ja arenda ennast. Millised on minu igapäevased põhitegevused ja kas need on ka õiges proportsioonis.

Что умеет прошедший обучение?

  • Mõistab, mis müügitööd tehes müügiinimesest sõltub ja mis mitte
  • Teab, kuidas olla kliendiga kohtudes tulemuslik
  • Saab positiivse tõuke oma seniste tööharjumuste muutmiseks
  • Saab aru, milliste tegevuste tagajärg on suurepärane müügitulemus

Свидетельство

Koolituse läbinule väljastatakse sellekohane tõend

Продолжительность обучения

6 akadeemilist tundi

Цена включает

Klassikoolitust, õppematerjale ja kohvipause

Обратная связь

More trainings

Не нашёл подходящее обучение или нужно обучение для большой группы?

Закажи обучение, которое тебе подходит, в удобное время и в удобном для тебя месте Читай подробнее здесь
Закажи обучение