Müük, klienditeenindus ja turundus moodustavad olulise osa igast ettevõttest, olles võtmeteguriks äriedu saavutamisel ja klientide rahulolu tagamisel. Need valdkonnad on pidevas muutumises, kohanedes tarbijate ootuste ning tehnoloogiliste arengutega, mistõttu on vajalik pidev õppimine ja oskuste täiendamine, et säilitada konkurentsivõime turul.

Praktiline lähenemine ja reaalmaailma näidete kasutamine aitavad osalejatel mitte ainult mõista müügi-, klienditeeninduse- ja turundusstrateegiaid, vaid ka neid edukalt rakendada oma igapäevatöös.

Tänapäeva kiiresti muutuvas ärikeskkonnas on kvaliteetne müügi-, klienditeeninduse- ja turundusstrateegia oluline edu võti. Seetõttu pakuvad meie koolitused suurepärast võimalust nii üksikisikutele kui ka ettevõtetele oma teadmiste ja oskuste täiendamiseks ning eduka müügi- ja turundusmeeskonna loomiseks ja juhtimiseks.

Kõiki koolitusi saab tellida ka sisekoolitustena oma ettevõttesse ning koolituse sisu saame disainida vastavalt Teie vajadustele ja sisenditele!

Training areas

Müügimeeskonna juhi viis põhioskust

Neljamõõtmeline teenindus ehk terviklik klienditeenindus (salvestatud videokoolitus)

Suhetekeskne müük

Suhtlus keerulise kliendiga. Konflikti kiirabi

Avalik esinemine ja esitlemine. Praktikum

B2B praktiline töötuba - müügijuhtimise analüüs, modelleerimine, monitooring

B2B alused - müügijuhtimise planeerimine ja tööriistakast

Не нашёл подходящее обучение или нужно обучение для большой группы?

Закажи обучение, которое тебе подходит, в удобное время и в удобном для тебя месте Читай подробнее здесь
Закажи обучение