Koolitajad

Ene Seidla
Ene Seidla
Soodushind 195€+km kehtib kuni 01.07.2021. Alates 02.07.2021 on koolituse hind 225€+km.

Eesmärk

Anda praktilisi tööriistu kontakti juhtimiseks kriitilistes olukordades. Tehnikad suhtluspartneri emotsioonidest ratsionaalsesse faasi toomiseks. Võtted enda töövõime taastamiseks ja läbipõlemise vältimiseks.

Käsitletavad teemad

  • Väike äratusharjutus
  • Inimese bioloogiline pagas, sh kaitsekäitumine, emotsioonidest juhindumine. “Teie-meie” kui loomulik inimlik käitumismuster. Kontakti algusesse panustamine – katastroofi vältimine, et teine pool ei kaitseks/ründaks ja suudaks üldse kaasa mõelda.

  • Kontakti juhtimine
  • Teeme kontakti juhtimise skeemi, mis jääb edaspidi abiks ja “spikriks”. Kontakti juhtimise võtted: ütlen, mida teen, küsin, pakun valikuid.

  • Konflikti kiirabi. Tehnikad
  • Vaatame läbi kaotuse/halva uudisega kohanemise 5 staadiumit: eitamine, viha, kauplemine, apaatia, aktsepteerimine. Konfliktide kiirabi. 10-kond tehnikat emotsioonide faasi. Konfliktilahendaja mitteverbaalsed märgid – hääletoon, kõnetempo, hingamine.

  • Harjutame õpitud tehnikaid
  • Sealhulgas mängime läbi sama situatsiooni 2 stsenaariumi.

  • Enesekehtestamine
  • Kontakti juhtimises. Kontakti “Ei” vastusest või pettumusest edasi juhtimine on ka alati meie töö. Küsimine ja valikute pakkumine nentimise, eeldamise käskimise asemel.

  • Enda emotsioonide kiirabi
  • 10-kond tehnikat enda emotsioonide juhtimiseks.

  • Telefoni teel selgitamine ja juhendamine
  • Simuleerime üht telefonikõnet. Tuletame 5 peamist reeglit, mis aitavad meil oma sõnumit kohale viia - “Suur pilt”, mõõtkava, terminid, dialoog, vahekokkuvõtted.

  • Erinevad käitumistüübid – kohanda enda käitumist
  • Vaatame käitumistüüpe 2 peamise karakteristiku järgi 1) aktiivne/passiivne, 2) suhetele orienteeritud/arvudele, faktidele orienteeritud. Harjutame eri partneritega.

Mida oskab koolituse läbinu?

  • Õpib kuidas kontakti algusesse panustada
  • Saab tutvuda ja kasutusele võtta kontakti juhtimise skeemi
  • Tutvub kaotuse/halva uudisega kohanemise 5 staadiumiga
  • Saab teada kümmekond tehnikat emotsioonide faasis
  • On harjutanud enesekehtestamist kontakti juhtimises
  • On simuleerinud üht telefonikõnet
  • On tutvunud käitumistüüpide 2 peamise karakteristikuga

Tõend

Koolituse järgselt väljastame elektroonse tõendi.

Koolituse kestus

8 ak t

Hind sisaldab

Koolitus, õppematerjalid ja kohvipaus.

Ei leidnud sobivat koolitust või vajad koolitust suuremale grupile?

Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Telli koolitus

Tagasiside

Rohkem koolitusi

Ei leidnud sobivat koolitust või vajad koolitust suuremale grupile?

Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Telli koolitus