Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Kui sa töötad Eesti väikeses või keskmise suurusega ettevõttes ja vastutad turunduse eest, siis see koolitus on just sulle. Kindlasti saad koolituselt uusi praktilisi teadmisi ja oskusi, mida kohe rakendada.
Urmet Seepter on üks Eesti kõige pikema kogemusega turunduse tippspetsialiste. Ta on töötanud turunduse valdkonnas ligi 20 aastat, neist viimase kümne jooksul keskendunud just digitaalsele turundusele. Urmet on digitaalset turundust juhtinud mitmes Eesti pangas, teinud edukat rahvusvahelist turundust Eesti juhtivas IT-ettevõttes ning aidanud paljudel väikese eelarvega ettevõtetel edukalt igapäevast turundustööd teha.
Anda väike- ja keskmise suurusega ettevõtte turunduse eest vastutavale inimesel vajalikud praktilised teadmised ja tööriistad, et kampaaniatesse investeeritud raha ka tuluna tagasi tuleks. Õpetada kampaaniaid üles ehitama nii, et tagatud oleks parima tulemuse saavutamiseks vajalikud seaded ja sõnumid.
1. koolituspäev
Õige kliendi valimine ja täpne sihtgrupi määratlemine on kogu turundustegevuse edukuse alus. Kui teed selles etapis kõik õigesti, siis toimivad kampaaniad paremini ja väldid liigset kulutamist.
Koduleht on sinu ettevõtte esindus veebis. Paari lihtsa põhimõtte järgimine annab tulemustele väga suure positiivse efekti.
Google’i otsimootor pakub väga palju võimalusi, mida suur osa ettevõtteid ei kasuta. Lisaks kehtivad selle töös kindlad põhimõtted, mille teadmine annab sulle konkurentide ees olulise eelise.
2. koolituspäev
Google’i reklaamid on kõige odavam võimalus müügitulemusi parandada. Siinkohal on oluline teada, kuidas reklaamid tööle panna nii, et neist ka päriselt kasu oleks.
Sotsiaalmeedia võimalused on peaaegu piiritud. Seda olulisem on omada selget ülevaadet äritegevusele enim mõju avaldavatest teguritest. Antud digiturunduse koolituse osas keskendume Facebooki ja Instagrami turundusele.
Olemas on väga palju turundustööriistu, mis aitavad sul raha ja aega kokku hoida. Toome välja neist mõned, mis on ennast tõestanud ja mida võiksid kindlasti proovida.
Digiturunduse koolituse boonusosas vaatame täpselt kampaania struktuuri, mille päevane turunduseelarve jääb 5 euro kanti.
Oli ootus, et koolitus on väga raske ja mulle keeruline, aga tegelikult oli kõik vastupidi. Kindlasti rakendan nõuandeid oma postitustel.
Koolitus läks hästi, osalejaid said info kätte.
Koolitaja tunneb valdkonda väga hästi, mõtteainet sai.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.