Sihtgrupp

Kui sa töötad Eesti väikeses või keskmise suurusega ettevõttes ja vastutad turunduse eest, siis see koolitus on just sulle. Kindlasti saad koolituselt uusi praktilisi teadmisi ja oskusi, mida kohe rakendada.

Koolitajad

Urmet Seepter
Urmet Seepter

Eesmärk

Anda väike- ja keskmise suurusega ettevõtte turunduse eest vastutavale inimesel vajalikud praktilised teadmised ja tööriistad, et kampaaniatesse investeeritud raha ka tuluna tagasi tuleks. Õpetada kampaaniaid üles ehitama nii, et tagatud oleks parima tulemuse saavutamiseks vajalikud seaded ja sõnumid.

Käsitletavad teemad

  • Kliendi valimine ja ostupsühholoogia
  • Õige kliendi valimine ja täpne sihtgrupi määratlemine on kogu turundustegevuse edukuse alus. Kui teed selles etapis kõik õigesti, siis toimivad kampaaniad paremini ja väldid liigset kulutamist.

  • Parema kodulehe loomine
  • Koduleht on sinu ettevõtte esindus veebis. Paari lihtsa põhimõtte järgimine annab tulemustele väga suure positiivse efekti.

  • Google’i otsimootor
  • Google’i otsimootor pakub väga palju võimalusi, mida suur osa ettevõtteid ei kasuta. Lisaks kehtivad selle töös kindlad põhimõtted, mille teadmine annab sulle konkurentide ees olulise eelise.

  • Google Ads
  • Google’i reklaamid on kõige odavam võimalus müügitulemusi parandada. Siinkohal on oluline teada, kuidas reklaamid tööle panna nii, et neist ka päriselt kasu oleks.

  • Sotsiaalmeedia: Facebook
  • Sotsiaalmeedia võimalused on peaaegu piiritud. Seda olulisem on omada selget ülevaadet äritegevusele enim mõju avaldavatest teguritest.

  • Muud turunduskanalid, nende plussid ja miinused
  • Väikeettevõtjana on sul veel palju väga odavaid (ja ka kalleid) võimalusi oma ettevõtet tutvustada. Vaatame üle neist levinumad ja toome välja, millised on nende plussid ja miinused ning võimalikud kulud.

  • Tasuta tööriistad
  • Olemas on väga palju turundustööriistu, mis aitavad sul raha ja aega kokku hoida. Toome välja neist mõned, mis on ennast tõestanud ja mida võiksid kindlasti proovida.

Mida oskab koolituse läbinu?

  • Oskab analüüsida oma kliendi ostuteekonda Internetis
  • Oskab seada efektiivseid turundussõnumeid
  • Oskab koostada internetiturunduse reklaame
  • Oskab analüüsida teisi reklaame turul, et leida oma reklaamile eristuv lähenemine.
  • Oskab analüüsida oma kodulehte ja kuidas külastajad võiks seal käituda (ehk klienditeekonna analüüs).
  • Oskab kavandada kodulehte vastavalt kodulehe klienditeekonna analüüsile
  • Teab, millised faktorid mõjutavad online-müüki, oskad nendega arvestada
  • Mõistab, mille alusel otsingu tulemused Google-s esilehele reastatakse
  • Oskab enda ettevõtte/toote/teenuse 4 lihtsa tasuta tegevusega Google-s esilehele saada
  • Oskab Googles kampaaniaid luua ja nende eelarvet planeerida.
  • Mõistab, millisteks kampaaniateks Facebook sobib ja milliste teenuste/toodete puhul see kanal enamasti ei tööta
  • Õpib kirjutama Facebooki postitusi lähtuvalt sinu klientide huvidest
  • Teab, kuidas kasutada Facebooki-i tööriistu, et tuua inimesi nende abil rohkem sinu kodulehele ja soodustada kordusoste
  • Saab ülevaate, milliseid turunduskanaleid võiks veel väikese turunduseelarvega ettevõtted kaaluda

Tõend

Pärast koolitust väljastatakse elektrooniline tõend

Koolituse kestus

5 ak t

Hind sisaldab

Interaktiivne teooriakoolitus põimitud praktiliste ülesannetega, elektroonsed õppematerjalid

Vali sobiv koolituse aeg

20. jaan. 2023
Online koolitus
195€ +km
10. veebr. 2023
Online koolitus
195€ +km

Tagasiside

Veel koolitusi sarnasel teemal

Ei leidnud sobivat koolitust või vajad koolitust suuremale grupile?

Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Telli koolitus