Eesmärk

Arendada ettevõtte meeskonnaliikmete oskusi. Oluline on, et töötajad oskaksid rakendada need kasulikud teadmised ellu enda igapäevases töös ja tegevuses ettevõtte soovitud eesmärkide saavutamiseks ning muidugi võimalusel eraelus. Saada töövahendeid enda ja kolleegide/klientide mõistmiseks ning oma käitumise kohandamiseks. Mõista, mis enda käitumises on muudetav ja millega peab õppima kohanema. Tunda põhilisi ohukohti tööalases suhtlemises. Kohandada enda käitumist. Tunnetada enda käitumise motiive ja mõju.

Käsitletavad teemad

  • Eeldamine vs küsimine
  • Meie bioloogiline pagas
  • Erinev reageerimine ootustele ja kohustustele: G.Rubin “The Four Tendencies
  • Erinevad käitumistüübid: kohanda enda käitumist

Tagasiside

Veel koolitusi sarnasel teemal

Ei leidnud sobivat koolitust või vajad koolitust suuremale grupile?

Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
Telli koolitus