Võta ühendust

Liitu uudiskirjaga

Email again:
        

Põnevad uudised, viimased trendid, kasulikud näpunäited ja vastused meie

klientide kõige põletavamatele küsimustele.
Iga nädal otse sinu postkasti.

JUUNIKA KOOLITUS OÜ krediidireiting

© Juunika Koolitus 1997-2017
Riia 35, Tartu
Telefon: 744 9600 
GSM: 5304 8424
koolitus@juunika.ee


Tulemuslikud ja motiveerivad arenguvestlused

01.01.2017
10:00 - 17:00
Tartu, Riia 35 (Juunika Koolitus OÜ koolitusklass)

154 €+km
Lektor

Margus Nurk

On lõpetanud Tartu Ülikooli magistrikraadiga psühholoogia erialal, töötanud nõunikuna Riigikantseleis ja juhina erasektoris. Viimased 15 aastat on Margus tegelenud juhtide ja meeskondade arendamisega väga erinevates organisatsioonides (üle 100 erineva organisatsiooni ja üle 5000 erineva juhi). Koolitusel osalenud juhid hindavad Marguse elulisi näiteid, praktilist lähenemist ja mõnusat, avatud õhkkonda koolitusgrupis.
TÄHELEPANU! Koolitus lükkub edasi! Huvi korral jääme ootama Teie kirja, et saaksime Teile teatada uue toimumisaja.

TÄHELEPANU!
Ühest asutusest 3 ja enama osaleja korral on koolitustasu soodustus -5%
                 
Hea kaasaegse juhtimispraktika juurde kuulub arenguvestlus, mis aitab juhil hinnata alluva tulemuslikkust, anda tagasisidet ja leppida kokku töökorralduses ning eesmärkides. Paraku võib tegelikkuses osutuda, et vestlus kujuneb mõlema poole jaoks kasutuks ja ebamugavaks kohustuseks. Koolitusel õpime kasutama arenguvestlust kui tulemuslikku ja motiveerivat juhtimisinstrumenti, mis annab juhile hea ülevaate oma meeskonnast ja parema kontakti alluvatega.

Koolitus sobib väga hästi juhtidele, kes soovivad arenguvestlust kasutusele võtta või toimuvaid vestlusi sisukamaks ja kasulikumaks muuta.

Käsitletavad teemad:
1) Mis ja milleks on arenguvestlus
• Arenguvestlus kui juhi töövahend
• Vestlusega seotud müüdid ja eelarvamused
• Vestluse erinevad rõhuasetused: hindamis-, arengu- või tulemusvestlus

2) Vestluse ettevalmistus ja läbiviimine
• Milliseid eesmärke seada vestlusele juhina, milliseid alluvana?
• Milliseid alusmaterjale saaks kasutada vestluse ettevalmistamiseks (ametijuhendid, tööplaanid, jm aruandlus).
• Vestluse ülesehituse põhimõtted, vestluse teemad ja nende loogiline järjestus.

3) Vestluse läbiviimine
• Töötajate hoiakute, eelhäälestuse ja organisatsiooni sisekliima mõju arenguvestlusele –juhtumipõhised arutelud.
• Usaldusliku kontakti saavutamine erinevate alluvatega. Raskete juhtumite analüüs ohtude ja võimaluste teadvustamiseks.
• Vestluseks vajalikud suhtlemiskompetentsid: mõjus eesmärkide seadmine, kuulamine, tagasiside andmine, kokkulepete saavutamine – rollimängud oskuste harjutamiseks.
• Kuidas saab juht hinnata vestluse tulemuslikkust?
• Millest sõltub hilisem tulemuste kasutamine

Koolituse läbinud juht:
• mõistab, millist kasu annab arenguvestlus alluvate ja meeskonna juhtimisel
• on arutelude ja kaasuste lahendamise käigus läbi mõelnud oma alluvate jaoks sobivad vestluse teemad ja märksõnad
• teab, mida teha vestluse ettevalmistamiseks
• on täiendanud oma vestluse läbiviimiseks vajalikke oskusi
• teab, kuidas vestlus kokku võtta ja mida teha vestluse tulemuste rakendamiseks
• oskab kasutada vestlust alluvate tulemuslikkuse ja motivatsiooni tõstmiseks

NB! Lisaks õppematerjalile saab iga osaleja koolituselt kaasa järgmised praktilised tööriistad:
- vestluse ettevalmistuslehe näidise
- tulemuste kokkuvõtte vormi
- küsimustiku alluvate motivatsiooni ja meeskonnatöö hindamiseks

Koolitusgrupi suurus: kuni 20 osalejat

Õppemaht: 8 akadeemilist tundi

Õppemeetodid: lühiloengud ja juhtumiarutelud, praktilised ülesanded ja rollimängud

PS! Kui koolitusel osalejatel on eelnevalt küsimusi (Teie töös lahendamist vajavad situatsioonid jms) lektorile, siis palume oma küsimused saata enne koolitust aadressile koolitus@juunika.ee (kindlasti palun juurde märkida, et millist koolitust, lektorit silmas peate)

Koolituse hind sisaldab: auditoorne koolitus, õppematerjalid, tunnistus, kohvipaus.

Juunika Koolitus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostöö partner.