Praktiline sisuturundus ja Google AdWords

05.11.2019
10:00 - 15:30
Tartu, Riia 35 (Juunika Koolitus OÜ koolitusklass)

95 €+km

Brit Mesipuu

Brit on turundusega olnud seotud juba üle 15 aasta. Varasemalt on ta turunduse eest vastutanud nii raadios, välimeedias kui ka hotellis ja restoranis ning nüüd on pereettevõtte Milos turundushing. Igapäevaselt tegeleb ta turunduse teemaliste artiklite kirjutamise ja teistele ettevõtetele kodulehele ja sotsiaalmeediasse õigete sõnade ritta panemisega. Valdkondi leiab seinast seina alates autodest lõpetades beebitoitude ja spordiga. Samuti võib leida teda nii lava pealt kui lava tagant ise koolitustel ja konverentsidel esinedes, või neid korraldades.

Maido Mesipuu

Maido tegeleb igapäevaselt kodulehtede loomise ja hooldusega ning Google otsingureklaamide haldamisega.
Sihtrühm: Kõik, kes tegelevad ettevõttes turunduse või müügiga.

Eesmärk: Anda ülevaade, kuidas luua oma kodulehele postitusi, mis järgiksid elementaarseid otsingumootori sõbralikke (SEO) põhimõtteid. Samuti mõistad Google otsingureklaami töö põhimõtteid ja tead peamisi nüansse, kuidas reklaame üles panna.

Käsitletavad teemad:
  • Milleks üldse sisuturundus ja -loome?
  • Mis ajendab jälgijaid sinu sisu teistega jagama?
  • Kuidas koostada sisuplaani?
  • Kust leida sisu ideid?
  • Mida pidada silmas piltide ja tekstide ülesseadmisel?
  • Kuidas tekste vormindada, et see oleks hästi loetav nii desktop kui mobiilist?
  • Kuidas sisu taaskasutada?
  • Mis on UGC (kasutajate loodud sisu) ja kuidas seda efektiivsemalt ära kasutada?
  • Millised on elementaarsed SEO oskused?
  • Milline on efektiivne CTA (call-to-action)?
  • #Hashtagid ja emojid – kuhu, kui palju ja millised?
  •  Google AdWords kampaaniate loomine ja seadistamine.
  • Märksõnade haldus ja optimeerimine
  • Reklaamide loomine
  • Reklaamilaiendite (ad extensions) kasutamine
  • Otsingukampaaniate haldamine
Koolituse läbimisel osaleja:
- Saab teadmised ja oskused sisuturunduse olulisusest, sisuplaani loomisest, tekstide ja piltide ülesehitusest ja paljust muust. 
- Mõistab Google otsingureklaami töö põhimõtteid ja teab peamisi nüansse, kuidas reklaame üles panna.

Koolituse läbimisel väljastatav dokument:  tõend

Õppemaht:
 6 akad tundi

Õppemeetod:
loeng-seminar, arutelud

Koolituse hind sisaldab:
auditoorne loeng, õppematerjalid, kohvipaus

PS! Antud koolitust on võimalik tellida ka asutusesisese koolitusena. 
Koolituse korraldamisel võtame arvesse Teie ettevõtte spetsiifikat ja vajadusi. Huvi korral koostame Teile hinnapakkumuse.

Juunika Koolitus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.