Uus kvaliteet – 4D teenindus

01.01.2018
10:00-16:00
Tallinn, Tehnopol, Akadeemia tee 21/5, 2. korrus, ruum Jupiter

Piret Bärg

Koolitajana on tegutsenud üle 20 aasta.Teemad, milles rõõmuga jagan ideid ja nõuandeid, on klienditeenindus, müük ja ametialane suhtlemine. Siia valdkonda kuuluvad ka telefoniteenindus ja teenindus e-kirja teel, keeruliste olukordade lahendamine, emotsioonide juhtimine, enese motiveerimine, pingete maandamine, müük. Teiseks hindab teenindusefektiivsuse analüüs. Analüüsib nii saali-, telefoni- kui e-teenindust. Analüüsi põhjal koostab ettevõtetele meeskonna arengukavasid ja koolitusprogramme. Nii saab klientidele pakkuda just neid teadmisi, mis on nende teenindusmeeskonnale olulised. Tulemused on garanteeritud. Koolitajana eelistab siduda käsitletavad teemad praktikaga: meeskondlikud arutelud, suhtlustehnikate harjutused, rollimängud. Autor raamatule "Neljamõõtmeline teenindus” 

Ideaalne klienditeenindus on nagu helge tulevik – kogu aeg liigutakse selle suunas, aga alati on veel tükk teed minna. Kui aga ideaalini ei jõutagi, siis suurepärast klienditeenindust panevad kliendid väga hästi tähele. Ja tavaliselt hääletavad jalgade ja rahakotiga. Olles lojaalsed parema teenindusega ettevõtetele, ja lahkudes viletsamate konkurentide juurest. Sellel koolitusel jagab teadmisi ja oskusi raamatu „Neljamõõtmeline teenindus“ autor Piret Bärg, kelle püsiklientideks on Eesti suurimad avaliku- ja erasektori teenindusasutused ja ettevõtted, kes teenindavad kümneid ja sadu tuhandeid kliente aastas. Koolitus annab 7 tunni jooksul osalejatele rohkesti kasulikke praktilisi oskusi, sest lisaks teooriaülevaatele kasutame ka vestlusi, arutelusid, situatsioonianalüüse ja harjutusi uute teenindusvõtete omandamiseks.
Osalemisest on tublisti kasu nii otsestel teenindajatel kui nende juhtidel, kes aitavad oma meeskonnal teeninduskultuuri muuta ja uusi teadmisi ning oskusi praktikas rakendada.

Koolitusel osalenu:
- Saavutab klientide teenindamisel suurema rahulikkuse ja enesekindluse;
- Kasutab nutikaid võtteid klientide mõjutamisel efektiivse koostöö saavutamiseks;
- Saab säravad silmad ja hea tuju ning motivatsiooni, tegemaks oma tööd veelgi paremini.

Koolituse täpse sisuga saate tutvuda siia vajutades

Koolituse läbimisel väljastatav dokument: tõend

Koolituse hind sisaldab:
auditoorne koolitus, õppematerjalid, tõend, kohvipaus.

PS! Antud koolitust on võimalik tellida ka asutusesisese koolitusena. Koolituse korraldamisel võtame arvesse Teie ettevõtte spetsiifikat ja vajadusi. Korraldame koolitust nii eesti kui vene keeles. Huvi korral koostame Teile hinnapakkumise.

Juunika Koolitus OÜ on
Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.