Uus kvaliteet – 4D teenindus

01.01.2018
10:00-16:00
Tartu, Riia 35 (Juunika Koolitus OÜ koolitusklass)

Piret Bärg

Koolitajana on tegutsenud üle 20 aasta.Teemad, milles rõõmuga jagan ideid ja nõuandeid, on klienditeenindus, müük ja ametialane suhtlemine. Siia valdkonda kuuluvad ka telefoniteenindus ja teenindus e-kirja teel, keeruliste olukordade lahendamine, emotsioonide juhtimine, enese motiveerimine, pingete maandamine, müük. Teiseks hindab teenindusefektiivsuse analüüs. Analüüsib nii saali-, telefoni- kui e-teenindust. Analüüsi põhjal koostab ettevõtetele meeskonna arengukavasid ja koolitusprogramme. Nii saab klientidele pakkuda just neid teadmisi, mis on nende teenindusmeeskonnale olulised. Tulemused on garanteeritud. Koolitajana eelistab siduda käsitletavad teemad praktikaga: meeskondlikud arutelud, suhtlustehnikate harjutused, rollimängud. Autor raamatule "Neljamõõtmeline teenindus” 

Ideaalne klienditeenindus on nagu helge tulevik – kogu aeg liigutakse selle suunas, aga alati on veel tükk teed minna. Kui aga ideaalini ei jõutagi, siis suurepärast klienditeenindust panevad kliendid väga hästi tähele. Ja tavaliselt hääletavad jalgade ja rahakotiga. Olles lojaalsed parema teenindusega ettevõtetele ja lahkudes viletsamate konkurentide juurest. Sellel koolitusel jagab teadmisi ja oskusi raamatu „Neljamõõtmeline teenindus“ autor Piret Bärg, kelle püsiklientideks on Eesti suurimad avaliku- ja erasektori teenindusasutused ja ettevõtted, kes teenindavad kümneid ja sadu tuhandeid kliente aastas. Koolitus annab 7 tunni jooksul osalejatele rohkesti kasulikke praktilisi oskusi, sest lisaks teooriaülevaatele kasutame ka vestlusi, arutelusid, situatsioonianalüüse ja harjutusi uute teenindusvõtete omandamiseks.
Osalemisest on tublisti kasu nii otsestel teenindajatel kui nende juhtidel, kes aitavad oma meeskonnal teeninduskultuuri muuta ja uusi teadmisi ning oskusi praktikas rakendada.

Sihtgrupp: Teenindusvaldkonna esindajad, kes suhtlevad kliendiga eelkõige silmast-silma.

Teenindusjuhid, kauplusejuhatajad jt juhid, sest nende kanda jääb pärast koolitust aidata meeskonnal uusi teadmisi töös kasutusele võtta. Koolitusele on oodatud ka avaliku sektori esindajad: ametnikud, spetsialistid, klienditeenindajad jt 

Koolituse eesmärk:
 - Teada 4D teeninduse kasutamise võimalustest oma klientide teenindamisel;- Selgema pildi sellest, mida kliendid tegelikult teeninduses hindavad, mis paneb kliendi silmad särama;
- Teada kuidas kliendi ootusi ületada;
- Tundma suhtlemiskunsti võlusid: kuidas vaid kõneelementidega suunata klienti koostööle ja hea tuju lainele;
- Koolitusel jagatud ideid kohe oma töös kasutusele võtta ja nii avastada kui huvitava elukutse nad on valinud ja millised teenindusprofid nad tegelikult on.

Koolitusel käsitletavad teemad: 
- Mis on 4D teenindus ja 4D teeninduse eelis võrreldes meie igapäevateenindusega;
- Mida hindab klient teeninduses kõige enam? Vastus küsimusele on võtmeks 4D teeninduse loomiseks;
- Mis on teeninduses olulisem: detailid vs tervik?
- Kui suur on tegelikult teenindaja võim ja võimalused 4D teeninduse loomisel?
- Mis on 4D teeninduse elemendid ja kuidas saab neid kliendile luua? See on teema, millele keskendume enamus ajast: tutvume kõigi nelja dimensiooniga teeninduses ja vaatame kuidas neid klientidele luua;
- Paneme lõpuks kõik neli dimensiooni kokku ja proovime neid korraga kasutada;
- Iga dimensiooni juures vaatame ka salakarisid, mille otsa võib kergelt komistada. Nii saab juba aegsasti ennetada võimalikke veakohti ja kohe õige suhtlustaktika valida 

Koolitusel osalenu:
- Saavutab klientide teenindamisel suurema rahulikkuse ja enesekindluse;
- Kasutab nutikaid võtteid klientide mõjutamisel efektiivse koostöö saavutamiseks;
- Saab säravad silmad ja hea tuju ning motivatsiooni, tegemaks oma tööd veelgi paremini.

Koolituse läbimisel väljastatav dokument: tõend

Koolituse hind sisaldab:
auditoorne koolitus, õppematerjalid, tõend, kohvipaus.

PS! Antud koolitust on võimalik tellida ka asutusesisese koolitusena. Koolituse korraldamisel võtame arvesse Teie ettevõtte spetsiifikat ja vajadusi. Korraldame koolitust nii eesti kui vene keeles. Huvi korral koostame Teile hinnapakkumise.

Juunika Koolitus OÜ on
Eesti Töötukassa koolituskaardi koostöö partner.