Võta ühendust

Liitu uudiskirjaga

Email again:
        

Põnevad uudised, viimased trendid, kasulikud näpunäited ja vastused meie

klientide kõige põletavamatele küsimustele.
Iga nädal otse sinu postkasti.

JUUNIKA KOOLITUS OÜ krediidireiting

© Juunika Koolitus 1997-2017
Riia 35, Tartu
Telefon: 744 9600 
GSM: 5304 8424
koolitus@juunika.ee


Klienditeenindus kui äritegevuse funktsioon

20.10.2017, 26.10.2017, 30.10.2017
10:00 - 15:30
Võru, Räpina mnt 12 (MTÜ Võluvõru koolituskeskuse seminariruum, III korrus)

327 €+km
Lektor

Lea Tõruvere

On lõpetanud müügikorralduse eriala ning omandanud rakenduskõrghariduse kaubandusökonoomikas. Ta on töötanud aastast 2007 kaubandussektoris, liikudes järest edasi – saalitöötaja, letitöötaja, kassapidaja, kaubakategooria juht, vanem väljapanekute spetsialist ja koolitusjuht. Hetkel töötab Lea müügiesinaja, mille käigus peab suhtlema erinevate kaupluste personaliga, kus näeb kaubandussektori tööd terviklikult. Samuti on ta tegev eraettevõtluses
Sihtrühm: Osalema on oodatud kõik huvilised, teenindus- ja tootmisettevõtete klienditeenindajad, klienditeeninduse eest vastutavad töötajad, vahetuste vanemad, administraatorid, sekretärid jt

Eesmärk: Anda sihtrühmale praktilised teadmised, kuidas olla hea klienditeenindaja. Õppida tundma klienti ja tema vajadusi. Eneseanalüüs ja käitumine konfliktsetes situatsioonides. Kuidas läheneda klientidele individuaalselt ning olla müügitöös edukas.

Koolitusel käsitletavad teemad:

I koolituspäev: Teenindusühiskond
  • • Teeninduse olemus ja mõiste
    • Teenindusala
    • Teeninduskultuur
    • Tooted ja teenused kättesaadavus
    • Müügi suurendamine läbi koostöövõrgustiku
II koolituspäev: Teenindaja ja klient 
    • Klienditeenindaja roll
    • Neli erinevat teenindajatüüpi
    • Teenindaja väljendusoskus
    • Kliendirühmad ehk segmendid
    • Kuidas saavutada kliendirahulolu?
    • Kuidas kliendist teha koostööpartnerit?
III koolituspäev: Teeninduse kvaliteet 
    • Kontakti loomine
    • Teenuste osutamine
    • Kontakti lõpetamine
    • Järeltegevused
    • Teenindaja kutse- eetika
    • Teenindaja tööpinge ja stressi vähendamine
    • Klientide turvalisus
Koolituse tulemusena osaleja  saab teadmised ja oskused heast klienditeenindusest kaubandus- ja teenindussektoris.

Koolitusel kasutatakse erinevaid õpetamise meetodeid: loeng, praktilised ülesanded, grupitööd, arutelu, iseseisev töö.

Õppemaht:  auditoorne loeng koos praktiliste ülesannete, situatsioonide lahendamisega kokku 18 akadeemilist tundi. Iseseisev töö 12 akadeemilist tundi.

Koolituse hind sisaldab: auditoorne koolitus, õppematerjalid, tõend/tunnistus, kohvipaus.
Iseseisva töö (essee "Mina teenindajana") esitamise korral väljastatakse tunnistus.

PS! Juunika Koolitus OÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostöö partner.