Telli enda vajadustele vastav sisekoolitus Loe lähemalt siit
On lõpetanud Tartu Ülikooli õigusteaduskonna ja Tallinna Ülikooli psühholoogia erialal cum laude. Ta on tegutsenud juhina nii juura- kui koolitusvaldkonnas ja tegelenud koolituste läbi viimisega viimased 13 aastat, omades täiskasvanute koolitaja 7. taseme kutset (professionaalse praktiku kõrgeim tase). Ta on rahvusvaheliselt tunnustatud coach ning tegutseb ka lepitajana.
Esmatasandi ja keskastme juhid. Alustavad juhid, kes soovivad saada teadmisi oma töö paremaks korraldamiseks ning arendada endas tõhusaid praktilisi oskusi juhtimisolukordade lahendamiseks. Spetsialistid, kellel on oma töös vaja juhtida gruppe ja lahendada inimsuhetega seotud olukordi.
Võimaldada juhtidel juurde saada praktilisi teadmisi, oskusi ja kogemusi õppekavas toodud valdkondades ning omavahel kogemusi vahetada ja seeläbi tõhusalt arendada enda juhtimisoskusi. Oluliseks eesmärgiks on arendada praktilisi inimeste juhtimise oskusi ning neid täiustada.
1. JUHI SUHTLEMISOSKUSTE TÄIUSTAMINE
Kuidas juhina valida ja kasutada antud olukorda kõige paremini sobivaid suhtlemiskanaleid? Millele tasub inimeste juhtimisel tähelepanu pöörata kehakeele juures? Kuidas kasutada juhina efektiivselt küsimusi ja kuulamisoskusi inimeste juhtimise töövahendina? Praktilised harjutused juhi suhtlemisoskuste täiustamiseks.
2. DELEGEERIMINE
Mis on delegeerimisest tulenev kasu juhi enda, töötaja ja organisatsiooni jaoks? Missugused on praktikas enam levinud vead delegeerimise juures? Millele tuleb tähelepanu pöörata igas delegeerimise etapis – ülesande selgitamisel, ülesande täitmise jälgimisel ja täidetud ülesande läbivaatamisel?
3. ENESEKEHTESTAMINE
Mille poolest erineb enesekehtestamine teistest suhtlemisviisidest? Missuguseid ressursse on võimalik kasutada enesekindluse suurendamiseks? Kuidas enda kehtestamiseks tõhusalt ette valmistada? Missugused suhtlemistehnikad võimaldavad ennast tõhusalt ja sobival viisil kehtestada ning kuidas neid tehnikaid praktikas tulemuslikult rakendada? Millele tuleb tähelepanu pöörata vestluse käigus, et see oleks võimalikult tulemuslik? Praktilised harjutused enesekehtestamise alaste vestluste ettevalmistamiseks ning läbiviimiseks.
4. MOTIVEERIMINE
Mis on motivatsioon, millest see koosneb ja kuidas see praktikas sobival viisil tööle panna? Kuidas praktikas välja selgitada need asjad, mis konkreetset töötajat töö juures motiveerivad? Missuguseid mitterahalise motiveerimise võimalusi on juhil võimalik kasutada?
5. PSÜHHOLOOGILINE ENESEJUHTIMINE
Kuidas juhina efektiivselt enda emotsioone juhtida? Missugused psühholoogilised võimalused on olemas igapäevapingetega edukaks toimetulekuks? Kuidas avastada ülemõtlemist ja sellele vastu astuda? Praktilised harjutused enda emotsioonide juhtimiseks ja stressiga edukaks hakkamasaamiseks.
Väga rahule jäin. Meeldis koolituse üliloogiline ülesehitus ja lihtsalt jälgitav sisu.
Väga professionaalne koolitaja ja koolitus. Väga sisutihe ja huvitav. Mõnusad harjutused ja olukordade läbitöötamised. Väga hästistruktureeritud ja kompaktne. Palju kasulikku infot, mida saab igapäevaselt kasutada ka väljaspool töökeskkonda. Väga meeldis koolitaja aja planeerimine ja ajas püsimine. Teema väga hea valdamine.
Koolitaja oli tasemel - kaasahaarav ja meeldiv. Korralduslik pool oli hästi ülesse ehitatud – oli piisavalt pause mõttetegevuse turgutamiseks ning teemaplokid olid väga informatiivsed ning samas praktilised. Teooriale järgnes praktiline pool iga teemaploki osas – nii sai koheselt ka oma oskused ja puudused mängu panna ja seeläbi õppida tehtud vigadest.
Jäin rahule. Meeldis sisukas jutt, kogu koolituse vältel oli väga palju asjakohaseid näiteid ja kõikidele küsimustele sain ilma küsimata vastused koolitajalt jooksvalt. Selge ja arusaadav diktsioon meeldis väga. Häirivaid tegureid polnud.
Sinu tagasiside on meile oluline! Anna meile teada kuidas koolitusega rahule jäid.