Sihtgrupp

Kaupmehed jae- ja hulgikaubanduses, tootjad, vahendajad, maaletoojad

Eesmärk

Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised, millised on tarbijate õigused, kui ostetud kaup ei vasta nõuetele ja oskused tarbijakaebuste võimalikult edukaks lahendamiseks

Käsitletavad teemad

    Kohalduvad õigusaktid ja mõisted

  • lepingule vastav/mittevastav asi
  • nõuetele vastav märgistus ja juhised
  • pretensiooni esitamise õigus vs garantii
  • ebaausad ja eksitavad kauplemisvõtted
  • Tarbija õigused ja kohustused

  • tarbija hoolsuskohustus
  • mida saab tarbija nõuda kui toode on puudusega?
  • millises vormis peab pretensioon olema esitatud?
  • Kaupleja õigused ja kohustused pretensioonide lahendamisel?

  • pretensiooni vastuvõtmine
  • toote mittevastavuse tuvastamine, ekspertiis
  • võimalikud lahendused
  • tähtajad
  • Vaidluste lahendamine tarbijavaidluste komisjonis või kohtus

    Võimalused/nõuanded pretensioonide vältimiseks ja efektiivseks lahendamiseks

Koolituse kestus

3 ak t
Sisekoolitus

Koolituse kestus

3 ak t

Testimonials